• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Konzepte des Strategischen Managements: Der Strategieprozess und die Strategische Repositionierung von Geschäftsfeldern » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Konzepte des Strategischen Managements: Der Strategieprozess und die Strategische Repositionierung von Geschäftsfeldern

ISBN-13: 9783640251247 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 84 str.

Marcus B. Hm
Konzepte des Strategischen Managements: Der Strategieprozess und die Strategische Repositionierung von Geschäftsfeldern Böhm, Marcus 9783640251247 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Konzepte des Strategischen Managements: Der Strategieprozess und die Strategische Repositionierung von Geschäftsfeldern

ISBN-13: 9783640251247 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 84 str.

Marcus B. Hm
cena 179,56 zł
(netto: 171,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,58 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Unternehmensfuhrung, Management, Organisation, Note: 1,3, Friedrich-Schiller-Universitat Jena, 34 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Im dynamischen Marktumfeld der Gegenwart stellt die strategische Repositionierung ein immer bedeutenderes Thema dar. Besonders der Boom im Mergers- und Akquisitions- Geschaft macht deutlich, dass Unternehmen standig ihre Grenzen verandern, um damit ihr Portfolio zu optimieren. Die Entscheidung, welche Geschaftsfelder ein Unternehmen umfasst und wie diese im Markt aufgestellt werden, ist grundlegend fur den Erfolg. Dieser Anpassungsprozess kann sich in vielerlei Hinsicht auswirken. Ein Ziel steht jedoch immer im Vordergrund: die Steigerung des Unternehmenswertes. Ziel der Arbeit ist es, strategische Repositionierung im Rahmen des Managementprozesses darzustellen. Dazu werden einfuhrend theoretische Grundlagen des strategischen Managements vorgestellt. Die sich anschlieende Fallstudie soll diese am Praktischen Beispiel widerspiegeln. Aus der Kenntnis der etymologischen Ableitung des strategischen Managements erschlieen sich bereits wesentliche Inhalte: Management von 'mansionem agere'- "das Haus fur den Ei-gentumer bestellen" (Ulrich 1995 S. 36 f) und Strategie von 'stratos agein'- "der Fuhrer eines Heeres" (Brauchlin 1994 S. 3). Der Manager als Agent der Eigentumer hat die ihm Unterge-benen klug und zielgerichtet zu fuhren, um - ahnlich wie in der Schlacht - Potenziale optimal zu assoziieren, eigene Vorteile zu erkennen, Schwachen des Wettbewerbs auszunutzen (Oet-tinger 1993, S. 15ff), dies in einen Plan umzusetzen und damit langfristig Nutzen fur den Prinzipal zu maximieren (vgl. Schreyogg 2005, S. 7). ...]

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783640251247
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
84
Waga:
0.12 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.51
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia