• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Knowledge Organizations : What Every Manager Should Know » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Knowledge Organizations : What Every Manager Should Know

ISBN-13: 9781574441963 / Angielski / Twarda / 1998 / 208 str.

Jay Liebowitz; Thomas J. Beckman; Tom Beckman
Knowledge Organizations : What Every Manager Should Know Jay Liebowitz Thomas J. Beckman Tom Beckman 9781574441963 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Knowledge Organizations : What Every Manager Should Know

ISBN-13: 9781574441963 / Angielski / Twarda / 1998 / 208 str.

Jay Liebowitz; Thomas J. Beckman; Tom Beckman
cena 533,26
(netto: 507,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 528,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

For knowledge management to be successful, the corporate culture needs to be adapted to encourage the creation, sharing, and distribution of knowledge within the organization. Knowledge Organizations: What Every Manager Should Know provides insight into how organizations can best accomplish this goal. Liebowitz and Beckman provide the information companies need for evaluating and planning the steps and processes that will transform their existing organization infrastructure into a knowledge-based organization. This easy-to-read guide includes many vignettes, examples, and short cases of organizations involved in knowledge management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
CRC Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781574441963
Rok wydania:
1998
Ilość stron:
208
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
24.08 x 16.1 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Success in the marketplace is increasingly linked to an organization's ability to manage and leverage its intellectual capital -- the intangible and often invisible assets such as knowledge and competence of people, intellectual property, and information systems that don't show up directly on the bottom line but are at least as valuable as financial assets. Successful companies of the 21st century will be those who do the best jobs of capturing, storing, and leveraging what their employees know."
Lewis Platt, CEO, Hewlett Packard
"Success in the marketplace is increasingly linked to an organization's ability to manage and leverage its intellectual capital -- the intangible and often invisible assets such as knowledge and competence of people, intellectual property, and information systems that don't show up directly on the bottom line but are at least as valuable as financial assets. Successful companies of the 21st century will be those who do the best jobs of capturing, storing, and leveraging what their employees know."
Lewis Platt, CEO, Hewlett Packard

The Knowledge IndustryKnowledge OrganizationsIntellectual Capital and Knowledge AssetsKnowledge as a CommodityKnowledge ManagementCollecting and Selecting Knowledge Organizing and Storing KnowledgeCreating Knowledge: Learning, Experimentation, Discovery, and Innovation.Applying Innovative Information TechnologyImplementing the Knowledge OrganizationFuture Knowledge OrganizationsIndex.

Jay Liebowitz (Author) , Thomas J. Beckman (Author)

Liebowitz, Jay Liebowitz, robert W. Deutsch Distinguished Profess... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia