• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Knowledge Management Tools and Techniques: Practitioners and Experts Evaluate KM Solutions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Knowledge Management Tools and Techniques: Practitioners and Experts Evaluate KM Solutions

ISBN-13: 9780750678186 / Angielski / Miękka / 2004 / 438 str.

Madanmohan Rao
Knowledge Management Tools and Techniques: Practitioners and Experts Evaluate KM Solutions Rao, Madanmohan 9780750678186 Elsevier Butterworth Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Knowledge Management Tools and Techniques: Practitioners and Experts Evaluate KM Solutions

ISBN-13: 9780750678186 / Angielski / Miękka / 2004 / 438 str.

Madanmohan Rao
cena 438,95 zł
(netto: 418,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 418,05 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Knowledge management (KM) - or the practice of using information and collaboration technologies and processes to capture organizational learning and thereby improve business performance - is becoming one of the key disciplines in management, especially in large companies. Many books, magazines, conferences, vendors, consultancies, Web sites, online communities and email lists have been formed around this concept.This practical book focuses on the vast offerings of KM solutions--technology, content, and services. The focus is not on technology details, but on how KM and IT practitioners actually use KM tools and techniques. Over twenty case studies describe the real story of choosing and implementing various KM tools and techniques, and experts analyse the trends in the evolution of these technologies and tools, along with opportunities and challenges facing companies harnessing them. Lessons from successes and failures are drawn, along with roadmaps for companies beginning or expanding their KM practice. The introductory chapter presents a taxonomy of KM tools, identifies IT implications of KM practices, highlights lessons learned, and provides tips and recommendations for companies using these tools. Relevant literature on KM practices and key findings of market research groups and industry consortia such as IDC, Gartner and APQC, are presented.The majority of the book is devoted to case studies, featuring clients and vendors along the entire spectrum of solutions: hardware (e.g. handheld/wearable devices), software (e.g. analytics, collaboration, document management) and content (e.g. newsfeeds, market research). Each chapter is structured along the "8Cs" framework developed by the author: connectivity, content, community, commerce, community, capacity, culture, cooperation and capital. In other words, each chapter addresses how appropriate KM tools and technologies help a company on specific fronts such as fostering adequate employee access to knowledge bodies, user-friendly work-oriented content, communities of practice, a culture of knowledge, learning capacity, a spirit of cooperation, commercial and other incentives, and carefully measured capital investments and returns. Vendor history, product/service offerings, implementation details, client testimonials, ROI reports, and future trends are highlighted.Experts in the field then provide third-party analysis on trends in KM tools and technique areas, and recommendations for KM practitioners.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Banks & Banking
Wydawca:
Elsevier Butterworth Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750678186
Rok wydania:
2004
Ilość stron:
438
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 2.54
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Table of Contents

Chapter 1: Overview
Case Studies:
Chapter 2: Accenture
Chapter 3: APQC
Chapter 4: Asea Brown Boveri
Chapter 5: Cable&Wireless
Chapter 6: Computer Services Corporation
Chapter 7: Daimler-Chrysler
Chapter 8: easyJet
Chapter 9: Ericsson
Chapter 10: Ernst&Young
Chapter 11: Ford
Chapter 12: Fuji Xerox
Chapter 13: HP
Chapter 14: Innovators Online Network, New Zealand
Chapter 15: Institute for Johns Hopkins Nursing
Chapter 16: KPMG
Chapter 17: National Office of the Information Economy, Australia
Chapter 18: Office of Small Business, Australia
Chapter 19: Rolls-Royce
Chapter 20: Unilever
Chapter 21: World Bank

Consultant/Guru perspectives:
Chapter 22: Ritendra Banerjee (overview)
Chapter 23: Eric Woods (collaboration)
Chapter 24: Arik Johnson (CI, KM and blogging)
Chapter 25: Heidi Collins (knowledge portals)
Chapter 26: Jon Mason (e-learning, KM)
Chapter 27: Patti Anklam, Hutchison Associates (social network analysis)
Chapter 28: Steve Barth (personal KM)

Vendor experiences
Chapter 29: AskMe
Chapter 30: Entopia
Chapter 31: iManage
Chapter 32: Inxight
Chapter 33: ServiceWare

Chapter 34: Author biographies

Madanmohan Rao

Rao, Madanmohan Rao is a Knowledge Management consultant in Bangal... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia