• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Knowledge Hierarchies in Transnational Education: Staging dissensus » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Knowledge Hierarchies in Transnational Education: Staging dissensus

ISBN-13: 9781138826830 / Angielski / Twarda / 2015 / 210 str.

Jing Qi
Knowledge Hierarchies in Transnational Education: Staging dissensus Qi, Jing 9781138826830 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Knowledge Hierarchies in Transnational Education: Staging dissensus

ISBN-13: 9781138826830 / Angielski / Twarda / 2015 / 210 str.

Jing Qi
cena 754,51 zł
(netto: 718,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Transnational education seeks equivalence in standards and/or relevance of outcomes through the transfer of Western theories, concepts and methods. Utilising a critique-interpretative approach, Jing Qi argues that equivalence/relevance-oriented approaches to transnational education assume the legitimacy of the global knowledge hierarchy. Euro-American educational theories are imposed as defaults in non-Western educational communities of imagined consensus. Grounded in a study of a five-year transnational teacher education and community capacity-building program in Northern Chile, the book investigates the relationships between theoretical knowledge, knowledge hierarchies and critique. Transnational education communities are recognised as sites of critiques where conflictual and conceptual 'dissensus' disrupts global and local knowledge hierarchies. Critique is deployed by educational actors in their everyday engagement in transnational education to stage dissensus, which constantly re-draws the lines of possibility for knowledge co-construction. A matrix mapping system is designed to chart and theorise the Chilean educational actors' critiques along the trail of concept translation, learning, application and innovation of knowledge hierarchies, which operate at and across global, transnational, local and the newly-created local-global levels. This book examines how these critiques modulate the ascendancy of knowledge hierarchies to enfranchise non-western educational actors for theoretical knowledge production that addresses local needs. Knowledge Hierarchies in Transnational Education will be of key value to researchers, academics and postgraduate students in the fields of international education, teacher education and globalisation.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Multicultural Education
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in International and Comparative Educatio
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138826830
Rok wydania:
2015
Numer serii:
000621869
Ilość stron:
210
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction  2. The Neglected Critique  3. Critiques in a Networked-hutong  4. Critiques of the Global Knowledge Hierarchy  5. Critique-mediated Concept Translation  6. Western Concepts, Non-western Critiques  7. Refashioning the Local Knowledge Hierarchy  8. MentorAship and Local-global Epistemic Mobility  9. Staging Dissensus: Critiques of knowledge hierarchies

Jing Qi is an educational researcher at the Faculty of Education and Social Work in the University of Sydney, and in the Centre for Educational Research, University of Western Sydney, Australia.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia