• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Knowledge, Curriculum and Equity: Social Realist Perspectives » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Knowledge, Curriculum and Equity: Social Realist Perspectives

ISBN-13: 9780367594879 / Angielski / Miękka / 2020 / 240 str.

Brian Barrett; Ursula Hoadley; John Morgan
Knowledge, Curriculum and Equity: Social Realist Perspectives Brian Barrett Ursula Hoadley John Morgan 9780367594879 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Knowledge, Curriculum and Equity: Social Realist Perspectives

ISBN-13: 9780367594879 / Angielski / Miękka / 2020 / 240 str.

Brian Barrett; Ursula Hoadley; John Morgan
cena 195,06 zł
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Knowledge, Curriculum and Equity: Social Realist Perspectives contains the work of the third in a series of symposia on the 'social realist' case for 'knowledge' in the educational curriculum. The strengths and gaps of the approach are identified and there is critical recognition of the need to incrementally extend the theories

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367594879
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
240
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Foreword From ‘social realism’ to ‘knowledge in education’ Michael Young





Chapter 1. Introduction: social realist perspectives on knowledge, curriculum and equity John Morgan, Ursula Hoadley and Brian Barrett



 





Section 1. Knowledge, curriculum and the social realist project





Chapter 2. Connecting knowledge to democracy Elizabeth Rata





Chapter 3. For knowledge – but what knowledge? Confronting social realism’s curriculum problem John Morgan and David Lambert





Chapter 4. History as knowledge: humanities challenges for a knowledge-based curriculum Lyn Yates



 





Section 2. Knowledge and the structuring of the curriculum





Chapter 5. A theoretical model of curriculum design: ‘Powerful Knowledge’ and ‘21st Century Learning’ Graham McPhail and Elizabeth Rata





Chapter 6. Pedagogic modality and structure in the recontextualising field of curriculum studies: the South African case Johan Muller and Ursula Hoadley





Chapter 7. Conceptions of knowledge in history teaching Barbara Ormond



 





Section 3. Curriculum structure and its effects





Chapter 8. Teacher change in a changing moral order: learning from Durkheim Lynne Slonimsky





Chapter 9. Delocating and relocating knowledge: the dynamics of curriculum change in Singapore Leonel Lim





Chapter 10. Recontextualisation and professionalising regions Jim Hordern



 





Section 4. Pedagogy and the structuring of knowedge





Chapter 11. Flipping the script: teachers’ perceptions of tensions and possibilities within a scripted curriculum Brian Barrett, Anne Burns Thomas and Maria Timberlake





Chapter 12. Scripted lesson plans - what is visible and invisible in visible pedagogy? Yael Shalem





Chapter 13. Pedagogic modalities and the ritualising of pedagogy Zain Davis and Paula Ensor

Brian Barrett is associate professor in the Foundations and Social Advocacy Department and graduate research coordinator with SUNY Cortland's Urban Recruitment of Educators program.



Ursula Hoadley is an Associate Professor working in the School of Education at the University of Cape Town. Her work focuses on pedagogy, curriculum and school organisation at the primary level, and she has published extensively both locally and internationally in these areas.



John Morgan is Professor of Education at the University of Auckland. His research interests are in geographical education, the politics of the school curriculum and the cultural politics of schooling.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia