• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kinderculture: The Corporate Construction of Childhood » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kinderculture: The Corporate Construction of Childhood

ISBN-13: 9780813344898 / Angielski / Miękka / 2011 / 322 str.

Shirley R. Steinberg; Joe L. Kincheloe
Kinderculture: The Corporate Construction of Childhood R. Steinberg, Shirley 9780813344898 Westview Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Kinderculture: The Corporate Construction of Childhood

ISBN-13: 9780813344898 / Angielski / Miękka / 2011 / 322 str.

Shirley R. Steinberg; Joe L. Kincheloe
cena 217,65
(netto: 207,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

America is a corporatized society defined by a culture of consumerism, and the youth market is one of the groups that corporations target most. By marketing directly to children, through television, movies, radio, video games, toys, books, and fast food, advertisers have produced a "kinderculture." In this eye-opening book, editor Shirley R. Steinberg reveals the profound impact that our purchasing-obsessed culture has on our children and argues that the experience of childhood has been reshaped into something that is prefabricated.

Analyzing the pervasive influence of these corporate productions, top experts in the fields of education, sociology, communications, and cultural studies contribute incisive essays that students, parents, educators, and general readers will find insightful and entertaining. Including seven new chapters, this third edition is thoroughly updated with examinations of the icons that shape the values and consciousness of today's children, including Twilight, True Blood, and vampires, hip hop, Hannah Montana, Disney, and others.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten
Education > Philosophy, Theory & Social Aspects
Wydawca:
Westview Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780813344898
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
322
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
22.61 x 15.24 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1 Kinderculture: Mediating, Simulacralizing, and Pathologizing the New Childhood Shirley R. Steinberg 2 Teens and Vampires: From BUFFY THE VAMPIRE SLAYER to TWILIGHT's Vampire Lovers Douglas Kellner 3 Is Disney Good for Your Kids? How Corporate Media Shape Youth Identity in the Digital Age Henry A. Giroux and Grace Pollock 4 Selling Subculture: An Examination of Hot Topic Sarah Hanks 5 Queer Eye for the Straight-Acting Guy: The Performance of Masculinity in Gay Youth Culture and Popular Culture Dennis Carlson 6 FLUID: Teen and Youth Identity Construction in Cyberspace Donyell L. Roseboro 7 Tween-Method and the Politics of Studying Kinderculture Ingvild Kvale Sorenssen and Claudia Mitchell 8 From Miley Merchandising to Pop Princess Peddling: The Hannah Montana Phenomenon Ruthann Mayes-Elma 9 Corporatizing Sports: Fantasy Leagues, the Athlete as Commodity, and Fans as Consumers Daniel E. Chapman and John A. Weaver 10 Hip Hop and Critical Pedagogy: From Tupac to Master P to 50 Cent and Beyond Greg Dimitriadis 11 McDonald's, Power, and Children: Ronald McDonald/Ray Kroc Does It All for You Joe L. Kincheloe 12 The Book of Barbie: After Half a Century, the Bitch Continues to Have Everything Shirley R. Steinberg 13 HOME ALONE and Bad to the Bone: The Advent of a Postmodern Childhood Joe L. Kincheloe About the Contributors and Editor Notes Index

Shirley R Steinberg

Steinberg, Shirley R. Shirley R. Steinberg teaches at Adelphi University... więcej >
Kincheloe, Joe L. Joe L. Koncheloe teaches at Brooklyn College and P... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia