• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Key Issues in Organizational Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Key Issues in Organizational Communication

ISBN-13: 9780415260930 / Angielski / Miękka / 2003 / 320 str.

Dennis Tourish; Dennis Tourish; Owen Hargie
Key Issues in Organizational Communication Dennis Tourish Dennis Tourish Owen Hargie 9780415260930 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Key Issues in Organizational Communication

ISBN-13: 9780415260930 / Angielski / Miękka / 2003 / 320 str.

Dennis Tourish; Dennis Tourish; Owen Hargie
cena 251,52
(netto: 239,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

It is often said that the practice of management is in crisis, and that managers are now finding it harder than ever to develop strategies which withstand the shocks of the marketplace. This illuminating book cuts through these conflicting issues to show how organizational communication plays a vital role in confronting uncertainty. Arguing that many managers fail to adequately consider the communication consequences of the decision making process and its impact on organizational effectiveness, Hargie and Tourish present here numerous organizational communication insights, and show how they reveal a way through these dilemmas.
Based on cutting-edge research findings and case studies, this book features contributions from the UK, USA, Canada, New Zealand and Norway, bringing multiple perspectives to this topical subject. The result is a comprehensive guide to organizational communication useful for managers, academics and students.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415260930
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
320
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. The Crisis of Management and the Role of Organisational Communication 2. The Communication Consequences of Downsizing Trust, Loyalty and Commitment 3. Communicating about Organizational Uncertainty 4. Managing Change: Communication and Political Process 5. Communication without Frontiers: The Impact of Technology upon Organisations 6. Knowledge Management and/as Organizational Communication 7. The Tyranny Of Trends? Towards an Alternative Perspective on Fads in Management 8. Intelligent Emotions Management 9. Blending Attitudes and Motivation: A Key Cocktail 10. Communication Competence In Cross-Cultural Business Interactions 11. Conceptualising Involvement, Participation and Workplace Decision Processes: A Communication Theory Perspective 12. Motivating Critical Upward Communication: A Key Challenge for Management Decision-Making 13. Organizational Culture: Liberation or Entrapment? 14. Organisational Communication Ethics: Directions for Critical Inquiry and Application 15. How are we Doing? Measuring and Monitoring Organisational Communication

Dennis Tourish is Professor of Communication at Aberdeen Business School in the Robert Gordon University.
Owen Hargie is Professor of Communication at University of Ulster, and Adjunct Professor at the Norwegian University of Science and Technology.

Tourish, Dennis Tourish is Reader in Communication Management at t... więcej >
Tourish, Dennis Tourish is Reader in Communication Management at t... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia