• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Key Account Management Excellence in Pharma & Medtech » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Key Account Management Excellence in Pharma & Medtech

ISBN-13: 9781032128580 / Angielski / Miękka / 2022 / 216 str.

Mike Moorman
Key Account Management Excellence in Pharma & Medtech Mike Moorman 9781032128580 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Key Account Management Excellence in Pharma & Medtech

ISBN-13: 9781032128580 / Angielski / Miękka / 2022 / 216 str.

Mike Moorman
cena 185,30
(netto: 176,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 183,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Pharmaceutical and medtech companies are increasingly pursuing key account management (KAM) in response to the rise of large, sophisticated and complex healthcare provider and payer systems and groups. Those that invest the time to get KAM right will protect their business and grow with these rising customers, and this book shows you how.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Industries - Pharmaceutical & Biotechnology
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032128580
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
216
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. KAM is a business strategy, not a role  2. The rise of the organized customer and KAM in healthcare  3. Where to play: Key account segmentation and selection  4. Value strategy: Evolving from basic offerings to advanced solutions  5. KAM organization design: Form follows function  6. Executive alignment and engagement: It’s make or break for life sciences KAM programs  7. KAM Program Office: Marshalling the internal support required for results 8. The long and short of KAM metrics  9. Customer engagement process: The secret to agile execution  10. Bringing value to account planning and management  11. Context is king: Laying the foundation for a comprehensive KAM talent strategy  12. The unique learning journey required for KAM  13. Key account manager incentive compensation: Aligning to strategic objectives  14. Why technology is critical for breathing life into KAM  15. KAM in the U.S. versus Europe: Are we headed to the same place?  16. The future of KAM in life sciences

Mike Moorman is a Principal at ZS and leads the firm’s key account management practice. Mike founded ZS’s B2B commercial strategy and transformation practice and is a recognized expert in his field. He has worked globally and with more than 50 B2B organizations across 12 industries. Mike serves on the Board of Directors and the Research Advisory Board for the Strategic Account Management Association, and is an Adjunct Lecturer on Sales Strategy at Northwestern’s Kellogg Executive Program. Mike has authored more than 60 publications and has been cited in leading publications including Harvard Business Review, Financial Times, The Wall Street Journal, IndustryWeek, USA Today and Selling Power.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia