• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kellogg on Integrated Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kellogg on Integrated Marketing

ISBN-13: 9780471204763 / Angielski / Twarda / 2002 / 336 str.

Dawn Iacobucci; Bobby Calder; Professor Don E. Schultz
Kellogg on Integrated Marketing Dawn Iacobucci Bobby Calder Don E. Schultz 9780471204763 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Kellogg on Integrated Marketing

ISBN-13: 9780471204763 / Angielski / Twarda / 2002 / 336 str.

Dawn Iacobucci; Bobby Calder; Professor Don E. Schultz
cena 198,74 zł
(netto: 189,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This cutting-edge book-with contributions by the star faculty of the Kellogg School of Management and the Medill School of Journalism's Integrated Marketing Communications department at Northwestern University-offers the latest thinking on the art and science of integrated marketing. A must for today's marketing professional, Kellogg on Integrated Marketing addresses the daily activities of marketing managers and helps them enhance brand equity with new techniques and strategies from the experts. You'll hear from:
- Eric G. Berggren - Stephen Burnett - Bobby J. Calder - Tom Collinger - Adam Duhachek - Lisa Fortini-Campbell - Nigel Hopkins - Dawn Iacobucci - Richard I. Kolsky - Maria Flores Letelier - Edward C. Malthouse - Francis J. Mulhern - Lisa A. Petrison - Andrew Razeghi - Don E. Schultz - Charles Spinosa - Paul Wang

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471204763
Rok wydania:
2002
Ilość stron:
336
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
24.28 x 15.39 x 3.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

"...competently tackles a wide range of important issues..." ( Marketing, February 2004)

Foreword: Evolving Marketing and Marketing Communication into the Twenty–First Century (Don E. Schultz).

Chapter 1: Overview of Kellogg on Integrated Marketing (Dawn Iacobucci and Bobby J. Calder).

Chapter 2: What Is Integrated Marketing? (Bobby J. Calder and Edward C. Malthouse).

Chapter 3: The Tao of Customer Loyalty: Getting to "My Brand, My Way"(Tom Collinger).

Chapter 4: Using Interaction Maps to Create Brand Experiences and Relationships (Andrew J. Razeghi and Bobby J. Calder).

Chapter 5: Integrated Marketing and the Consumer Experience (Lisa Fortini–Campbell).

Chapter 6: Strategies for Viral Marketing (Maria Flores Letelier, Charles Spinosa, and Bobby J. Calder).

Chapter 7: Acquiring the Right Customers (Lisa A. Petrison and Paul Wang).

Chapter 8: Database Sub–Segmentation (Edward C. Malthouse).

Chapter 9: Customer Prof itability and Diagnosing a Customer Portfolio (Francis J. Mulhern).

Chapter 10: Decision–Guidance Systems (Nigel Hopkins, Adam Duhachek, and Dawn Iacobucci).

Chapter 11: Scoring Models (Edward C. Malthouse).

Chapter 12: Integrating Marketing and the Web (Eric G. Berggren, Bobby J. Calder, and Richard I. Kolsky).

Chapter 13: An Illustration of Integrated Marketing (Bobby J. Calder).

Chapter 14: Ref lections on Becoming a Great Marketing Organization (Stephen Burnett).

About the Contributors.

Index.

DAWN IACOBUCCI is the Coca–Cola Distinguished Professor of Marketing and Head of the Marketing Department at the University of Arizona in Tucson. She was previously professor of marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University. She also served as editor of and contributor to Kellogg on Marketing (Wiley).

BOBBY CALDER is the Charles H. Kellstadt Distinguished Professor of Marketing and Professor of Psychology at the Kellogg School of Management, Northwestern University. He is Director of Research for the Media Management Center at Northwestern and Codirector of the media MBA program at Kellogg.

This cutting–edge book–with contributions by the star faculty of the Kellogg School of Management and the Medill School of Journalism′s Integrated Marketing Communications department at Northwestern University–offers the latest thinking on the art and science of integrated marketing. A must for today′s marketing professional, Kellogg on Integrated Marketing addresses the daily activities of marketing managers and helps them enhance brand equity with new techniques and strategies from the experts. You′ll hear from:

? Eric G. Berggren ? Stephen Burnett ? Bobby J. Calder ? Tom Collinger ? Adam Duhachek ? Lisa Fortini–Campbell ? Nigel Hopkins ? Dawn Iacobucci ? Richard I. Kolsky ? Maria Flores Letelier ? Edward C. Malthouse ? Francis J. Mulhern ? Lisa A. Petrison ? Andrew Razeghi ? Don E. Schultz ? Charles Spinosa ? Paul Wang

Iacobucci, Dawn Dawn Iacobucci is the Bronson Ingram Professor of ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia