ISBN-13: 9788367212151 / Polski / broszurowa / 2022 / 24 str.
Bazgraki kodują (3?6 lat) to wciągające zabawy z podstaw programowania dla przedszkolaków. Dzięki różnorodnym szyfrom, rebusom i zagadkom dzieci uczą się tworzyć proste algorytmy, uzupełniać sekwencje oraz kodować informacje za pomocą symboli graficznych. Sympatyczne Bazgraki i ich pomysły sprawiają, że kodowanie staje się fascynującą przygodą i wyzwaniem przygotowującym do nauki matematyki, informatyki i robotyki.Tajniki kodowania offline Wraz z sympatycznymi Bazgrakami przedszkolaki podejmują mnóstwo wyzwań, m.in. odczytują zaszyfrowane hasła, kodują trasy podróży za pomocą symboli, tworzą algorytmy parkowania i zapisują swoje imię w języku maszyny kodującej. Ćwiczą przy tym myślenia logiczne, percepcję wzrokową oraz uważność, która przyda się w pisaniu kodu. Polecenia opracowane przez Monikę Sobkowiak, nauczycielkę i neurologopedę, zostały tak przygotowane, by dziecko w nauce programowania widziało użyteczne możliwości i rozwijało nowy sposób uczenia się zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować pomysły.
Bazgraki kodują (3?6 lat) to wciągające zabawy z podstaw programowania dla przedszkolaków. Dzięki różnorodnym szyfrom, rebusom i zagadkom dzieci uczą się tworzyć proste algorytmy, uzupełniać sekwencje oraz kodować informacje za pomocą symboli graficznych. Sympatyczne Bazgraki i ich pomysły sprawiają, że kodowanie staje się fascynującą przygodą i wyzwaniem przygotowującym do nauki matematyki, informatyki i robotyki.Tajniki kodowania offline Wraz z sympatycznymi Bazgrakami przedszkolaki podejmują mnóstwo wyzwań, m.in. odczytują zaszyfrowane hasła, kodują trasy podróży za pomocą symboli, tworzą algorytmy parkowania i zapisują swoje imię w języku maszyny kodującej. Ćwiczą przy tym myślenia logiczne, percepcję wzrokową oraz uważność, która przyda się w pisaniu kodu. Polecenia opracowane przez Monikę Sobkowiak, nauczycielkę i neurologopedę, zostały tak przygotowane, by dziecko w nauce programowania widziało użyteczne możliwości i rozwijało nowy sposób uczenia się zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować pomysły.