• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Just a Job?: Communication, Ethics, and Professional Life » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Just a Job?: Communication, Ethics, and Professional Life

ISBN-13: 9780195182774 / Angielski / Twarda / 2009 / 312 str.

George Cheney
Just a Job?: Communication, Ethics, and Professional Life Cheney, George 9780195182774 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Just a Job?: Communication, Ethics, and Professional Life

ISBN-13: 9780195182774 / Angielski / Twarda / 2009 / 312 str.

George Cheney
cena 676,36 zł
(netto: 644,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 614,76 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

From cartoons to boardrooms comes the statement, "It's not personal. It's just business."

Just a Job? Communication, Ethics, and Professional Life offers a provocative perspective on ethics at work. The book questions the notions that doing ethics at work has to be work, and that work is somehow a sphere where a different set of rules applies. This problematic line between work and life runs through the ways we commonly talk about ethics, from our personal relationships to the domains of work, including the organization, the profession, and the market. Talk about ethics is far more than "just talk," and this book shows how and why it matters.
Drawing from the fields of communication and rhetoric, the authors show how the very framing of ethics--even before we approach specific decisions--limits the potential roles of ethics in our work lives and the pursuit of happiness, and treats it as something that is meaningful only at special moments such as when faced with dilemmas, or as the last chapter in a business book. Separating ethics from life, we put it beyond our daily reach.
The authors argue against ethical myopia limited to spectacular scandals or comprehensive professional codes. Instead, they propose a master reframe of ethics based on a new take on virtue ethics, including Aristotle's practical ideal of eudaimonia or flourishing, which tells new stories about the ordinary as well as extraordinary aspects of professional integrity and success. By reframing ethics as not special, they elevate it to its rightful position in work and personal life.
Generously illustrated with examples and ideas from scholarly as well as popular sources, this book asks us to reconsider the meaning of and path toward the "good life."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195182774
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
312
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.06
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Just a Job? is a clearly written and provocative communication-centered approach to the ethics of work. Throughout the book, the authors explore the power, complexity, and implications of labels, definitions, metaphors, and narratives. They heighten our awareness of the implicit and explicit ways that communication both reflects and creates ethical issues. Rather than focusing on the traditional ethics of duty, consequences, and justice or on ethical dilemmas, they illustrate everyday ethical situations and offer a revised and reformulated Aristotelian virtue ethics to complement more traditional theories.

George Cheney Professor, Department of Communication, University of Utah

Cheney, George Steve May is Associate Professor in the Department... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia