• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Journal of Education for Students Placed at Risk: Number 2 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Journal of Education for Students Placed at Risk: Number 2

ISBN-13: 9780805895513 / Angielski / Miękka / 2004 / 214 str.

Samuel C. Stringfield
Journal of Education for Students Placed at Risk: Number 2 Stringfield, Samuel C. 9780805895513 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Journal of Education for Students Placed at Risk: Number 2

ISBN-13: 9780805895513 / Angielski / Miękka / 2004 / 214 str.

Samuel C. Stringfield
cena 238,96
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Closing the Achievement Gap is made up of six articles. The first paper examines Cleveland's restructuring initiative in light of two theories on early adolescent development: person-in-environment theory and the focal theory of change. This is followed by a study that illustrates the difference in academic performance between low-income children and their peers, minority children and their classmates, and those schools that serve a majority of children from low-income families and those that serve a more advantaged population. The third article summarizes key findings of a study that examined the reform efforts of three large urban school districts and a portion of a fourth that had been successful in improving student achievement and reducing racial achievement gaps. It also discusses the implications for research and technical assistance. Next, survey data on 15,800 high school students from three urban school districts is used to investigate the impact of school-level support for higher educational attainment and school racial composition on students' actual educational aspirations. The final article explores whether reading books during summer vacation improves fall reading proficiency and whether access to books increases the volume of summer reading.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Special Education - General
Education > Schools - Levels - Higher
Education > Research
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Journal of Education for Students Placed at Risk
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805895513
Rok wydania:
2004
Numer serii:
000202079
Ilość stron:
214
Waga:
0.19 kg
Wymiary:
22.86 x 15.19 x 0.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Volume 9 Number 2, 2004Contents: P. Poncelet, Metis Associates, Restructuring Schools in Cleveland for the Social, Emotional, and Intellectual Development of Early Adolescents. G.W. McGee, Closing the Achievement Gap: Lessons From Illinois' Golden Spike High-Poverty High-Performing Schools. J.C. Snipes, M.D. Casserly, Urban School Systems and Education Reform: Key Lessons From a Case Study of Large Urban School Systems. J.T. Yun, M. Kurlaender, School Racial Composition and Student Educational Aspirations: A Question of Equity in a Multiracial Society. J. Kim, Summer Reading and the Ethnic Achievement Gap. J.P. Van Haneghan, S.A. Pruet, H.J. Bamberger, Mathematics Reform in a Minority Community: Student Outcomes.

Samuel C. Stringfield



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia