ISBN-13: 9788368064278 / Polski / twarda / 2025
Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby rynku.Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku, która krok po kroku przeprowadza czytelnika przez cały proces tworzenia strategii marki z wykorzystaniem ChatGPT jako narzędzia wspierającego twórcze i strategiczne myślenie.To nie jest kolejny podręcznik o AI, ani typowy przewodnik brandingowy.To praktyczne i głębokie połączenie strategicznego myślenia o marce, autentycznego języka wartości oraz sprawczości sztucznej inteligencji. Książka w przystępny sposób prowadzi przez wszystkie etapy tworzenia strategii od odkrywania esencji marki, przez definiowanie jej wartości, aż po komunikację, która przyciąga i buduje zaufanie. Dzięki praktycznym wskazówkom, konkretnym przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, jest to praktyczny warsztat zamknięty w książce.Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które jak piszą pomaga poukładać myśli, podsumować dotychczasowe działania, wyłuskać to, co najistotniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne.Pokazują proces i dają konkretne narzędzia również w postaci dopracowanych promptów do ChatGPT, ułatwiających analizę, syntezę i kreację. Książka:rozwija kompetencje strategiczne,uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności,pomaga przejść od chaosu do klarowności,pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny,jest idealna zarówno dla freelancerów i właścicieli małych firm, jak i zespołów marketingowych w dużych organizacjach.To pozycja równie wartościowa dla studentów kierunków marketingowych, zarządzania i psychologii biznesu, jak i dla osób pracujących już w branży. Może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.
Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby rynku.Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT to pierwsza tego typu publikacja na polskim rynku, która krok po kroku przeprowadza czytelnika przez cały proces tworzenia strategii marki z wykorzystaniem ChatGPT jako narzędzia wspierającego twórcze i strategiczne myślenie.To nie jest kolejny podręcznik o AI, ani typowy przewodnik brandingowy.To praktyczne i głębokie połączenie strategicznego myślenia o marce, autentycznego języka wartości oraz sprawczości sztucznej inteligencji. Książka w przystępny sposób prowadzi przez wszystkie etapy tworzenia strategii od odkrywania esencji marki, przez definiowanie jej wartości, aż po komunikację, która przyciąga i buduje zaufanie. Dzięki praktycznym wskazówkom, konkretnym przykładom promptów i ćwiczeniom do pracy własnej, jest to praktyczny warsztat zamknięty w książce.Karina i Gosia stworzyły narzędzie, które jak piszą pomaga poukładać myśli, podsumować dotychczasowe działania, wyłuskać to, co najistotniejsze i przekształcić to w świadome decyzje strategiczne.Pokazują proces i dają konkretne narzędzia również w postaci dopracowanych promptów do ChatGPT, ułatwiających analizę, syntezę i kreację. Książka:rozwija kompetencje strategiczne,uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności,pomaga przejść od chaosu do klarowności,pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny,jest idealna zarówno dla freelancerów i właścicieli małych firm, jak i zespołów marketingowych w dużych organizacjach.To pozycja równie wartościowa dla studentów kierunków marketingowych, zarządzania i psychologii biznesu, jak i dla osób pracujących już w branży. Może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek.