ISBN-13: 5902490403444 / Polski / broszurowa / 2003 / 280 str.
Jak pokonać trudności w mówieniu, czytaniu i pisaniu - dysleksjaZnajdzie tu czytelnik wyjaśnienie: dlaczego nie wszystkie dzieci są w stanie nauczyć się we właściwym czasie mówić, czytać i pisać; dlaczego nie wszystkie lubią się uczyć. Co robić, aby im pomóc. Autor - długoletni dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej - prezentuje pogląd, że pierwszymi nauczycielami są rodzice. Proponuje im zabawy edukacyjne z dziećmi, poprzez które ich pociechy mogą osiągnąć pozytywne rezultaty, ćwiczenia usprawniające język, wargi oraz ćwiczenia oddechowe.Po wnikliwym przeczytaniu tej książki to, co było trudne, zmienia się w łatwe, odległe -w bliskie, a smutek w radość.
Jak pokonać trudności w mówieniu, czytaniu i pisaniu - dysleksjaZnajdzie tu czytelnik wyjaśnienie: dlaczego nie wszystkie dzieci są w stanie nauczyć się we właściwym czasie mówić, czytać i pisać; dlaczego nie wszystkie lubią się uczyć. Co robić, aby im pomóc. Autor - długoletni dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej - prezentuje pogląd, że pierwszymi nauczycielami są rodzice. Proponuje im zabawy edukacyjne z dziećmi, poprzez które ich pociechy mogą osiągnąć pozytywne rezultaty, ćwiczenia usprawniające język, wargi oraz ćwiczenia oddechowe.Po wnikliwym przeczytaniu tej książki to, co było trudne, zmienia się w łatwe, odległe -w bliskie, a smutek w radość.