• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Issues in Mentoring » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Issues in Mentoring

ISBN-13: 9780415116817 / Angielski / Miękka / 1994 / 292 str.

Trevor Kerry; Ann S. Mayes
Issues in Mentoring Trevor Kerry Ann S. Mayes 9780415116817 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Issues in Mentoring

ISBN-13: 9780415116817 / Angielski / Miękka / 1994 / 292 str.

Trevor Kerry; Ann S. Mayes
cena 160,92 zł
(netto: 153,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 159,27 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As the initial training of teachers becomes increasingly school-based, and as schools and colleges develop formal induction programmes for their newly qualified teachers, the role of the teacher mentor is fast becoming a pivotal one in teacher education. Individual sections look at mentoring as it relates to: -
* Initial Training
* Induction
* Assessment
* Whole institution staff development
Throughout, the emphasis is on the ways in which mentoring contributes at all points in the continuum of professional development. Anyone involved in mentoring in any setting - from the primary school to the adult education college - will find this book indispensable as a guide to reflection and a spur to action.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415116817
Rok wydania:
1994
Ilość stron:
292
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
23.32 x 16.08 x 2.16
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Part A: Concepts of Mentoring Introduction 1. Learning to teach and models of mentoring Trisha Maynard and John Furlong, 2. Toward a conception of mentoring Eugene Anderson and Anne Shannon, 3. Mentoring for teacher development: possibilities and caveats Bob Elliott and James Calderhead, Part B: Mentoring in initial teacher training Introduction 4. School-based teacher education David Bridges, 5. School-led teacher training Toni Beardon, Martin Booth, David Hargreaves and Michael Reiss, 6. The effectiveness and role of the mentor in school: the students view Martin Booth 7. The role of the subject mentor in further education Maurice Rothera, Stephanie Hawkins and James Hendry 8.Mentoring in initial teacher education Kate Jacques 9. Mentoring beginner teachers - issues for schools to anticipate and manage Chris Watkins and Caroline Whalley, 10. A neglected source for reflection in the supervision of student teachers Peter Lucas, 11. The mentor connection Murray Reich Part C: Mentoring in induction training Introduction 12. The role of mentors and teacher tutors in school-based teacher education and induction Mike Turner, 13. Mirror, mirror on the wall, what is the fairest scheme of all? Reflections on the induction needs of newly qualified teachers Anne Waterhouse, 14. Key issues emerging from an NFER study of NQT's: models of induction support Kay Kinder and Peter Earley, 15. Initiation rights: Beginning teachers' professional development and the objectives of induction training Peter Earlery Part D: Mentoring and assessment Introduction 16. Standards and quality in education Richard Pring, 17. Quality control in teacher education Geoff Whitty, 18. Competence-based teacher education: approaches and issues Geoff Whitty and Elizabeth Willmott, 19. Experience and competence in further and adult education Terry Hyland, 20. The limits of competence: a cautionary note on Circular 9/92 John Furlong, 21. Integrating values into the assessment of teachers in initial education and training Bob Moon and Ann Shelton Mayes,N 22. Surrey New Teacher Competency Project Sue Gifford, Part E Mentoring: professional development and institutional aspects Introduction 23. Mentoring as a staff development activity Mike Kelly, Tony Beck and John Thomas, 24. Mentoring Rowie Shaw,

Trevor Kerry, Ann Shelton Mayes

Kerry, Trevor Michael Farrell trained as both a teacher and as a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia