• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ipsative Assessment: Motivation Through Marking Progress » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Ipsative Assessment: Motivation Through Marking Progress

ISBN-13: 9781137267214 / Angielski / Twarda / 2014 / 226 str.

Gwyneth Hughes
Ipsative Assessment: Motivation Through Marking Progress Hughes, G. 9781137267214 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Ipsative Assessment: Motivation Through Marking Progress

ISBN-13: 9781137267214 / Angielski / Twarda / 2014 / 226 str.

Gwyneth Hughes
cena 401,58
(netto: 382,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Ipsative assessment is a powerful new approach that provokes a radical rethink of the purposes and methods of assessment. This book presents a case for partially replacing competitive assessment with ipsative assessment, and it explores the possibilities and the challenges with research evidence and case studies.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Education > Evaluation & Assessment
Education > Teaching - Methods & Strategies
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137267214
Rok wydania:
2014
Wydanie:
2014
Ilość stron:
226
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.59 x 14.48 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Ipsative Assessment provides an insightful look into the philosophies, principles, processes, and realities of assessment in education and beyond. Hughes's argument in favour of empowering learners and teachers provides a thought-provoking take on the potential and the limitations of assessment that is certain to make this book a favourite with teachers, learners, and educational assessment stakeholders alike." (Paraskevi Mylona, London Review of Education, Vol. 13 (3), December, 2015)

"The take-home message from Ipsative Assessment: Motivation through Marking Progress is that ipsative assessment is not new, but formal institutional systems adopting this perspective are scarce. Therefore, in order to successfully support students' learning, institutions need to adopt a dual system approach that combines traditional purposes of assessments (e.g., competition) with processes that support scaffolded learning (i.e., ipsative assessment)." - British Journal of Educational Studies

1. A Fresh Look at Assessment 2. The Purposes of Assessment: Competition and Social Selection 3. Assessment for Learning: In the Shadows? 4. The Effects of Competition on Assessment for Learning 5. Exploring Ipsative Assessment 6. Making the Case for Ipsative Assessment: Assessment for Learning Revisited 7. Two Case Studies of Ipsative Assessment in Academic Setting 8. A Dual Systems Model of Assessment: Lessons from Doctoral Supervision 9. Leading Innovation and Change in Educational Settings: The Challenges of Assessment Reform 10. Institutional Case Study of Innovation in Assessment 11. Ipsative Assessment as a Feasible Utopia

Gwyneth Hughes is Reader in Higher Education at the Institute of Education, University of London, UK. She is a co-author of Learning Transitions in Higher Education (Palgrave Macmillan, 2013).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia