• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Investigations Into Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Investigations Into Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study

ISBN-13: 9780792320951 / Angielski / Twarda / 1992 / 270 str.

Mogens Niss; M. Niss
Investigations Into Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study Niss, M. 9780792320951 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Investigations Into Assessment in Mathematics Education: An ICMI Study

ISBN-13: 9780792320951 / Angielski / Twarda / 1992 / 270 str.

Mogens Niss; M. Niss
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is one of the first to attempt a systematic in-depth analysis of assessment in mathematics education in most of its important aspects: it deals with assessment in mathematics education from historical, psychological, sociological, epistmological, ideological, and political perspectives. The book is based on work presented at an invited international ICMI seminar and includes chapters by a team of outstanding and prominent scholars in the field of mathematics education.
Based on the observation of an increasing mismatch between the goals and accomplishments of mathematics education and prevalent assessment modes, the book assesses assessment in mathematics education and its effects. In so doing it pays particular attention to the need for and possibilities of assessing a much wider range of abilities than before, including understanding, problem solving and posing, modelling, and creativity.
The book will be of particular interest to mathematics educators who are concerned with the role of assessment in mathematics education, especially as regards innovation, and to everybody working within the field of mathematics education and related areas: in R&D, curriculum planning, assessment institutions and agencies, teacher trainers, etc.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Mathematics > Study & Teaching
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Testing & Measurement
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Contributions to Phenomenology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792320951
Rok wydania:
1992
Wydanie:
1993
Numer serii:
000033530
Ilość stron:
270
Waga:
1.26 kg
Wymiary:
29.7 x 21.0
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Assessment in Mathematics Education and its Effects: an Introduction; M. Niss. The Chain and the Arrow: from the History of Mathematics Assessment; J. Kilpatrick. The Relationship between Assessment, Curriculum and Society; G. Howson. An International View of Mathematics Assessment -- Through a Glass, Darkly; J. Ridgway, D. Passey. Paradigms, Problems and Assessment: Some Ideological Implications; P. Galbraith. Epistemological Issues and Challenges to Assessment: What is Mathematical Knowledge? D. Wheeler. How One comes to Know: Models and Theories of the Learning of Mathematics; T.A. Romberg. What does to Assess mean? The Case of Assessing Mathematical Knowledge; A. Bodin. A Critical View of Assessment in Mathematics Education: Where is the Student as a Subject? S. Mellin-Olsen. Assessing Mathematical Thinking and Learning Potential in Primary Grade Children; H.P. Ginsburg, S.F. Jacobs, L.S. Lopez. Diagnostic Assessment in Arithmetic; B. Johansson. Challenges to the Improvement of Assessment Practice; J. Izard. Improving the Design and Balance of Mathematical Assessment; M. Swan. The Assessment of Performance Unit's Monitoring Surveys 1978-1987; D. Foxman. TIMSS: The Third International Mathematics and Science Study; D.F. Robitaille, J.S. Donn. The Validity of International Performance Comparisons; G. Hanna. Visualizing a Theory of the Assessment of Students' Knowledge of Mathematics; N.L. Webb. Index.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia