• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Introduction to Sport Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Introduction to Sport Marketing

ISBN-13: 9781032489001 / Twarda / 2024 / 408 str.

UK) Burch Lauren M. (Loughborough University London
Introduction to Sport Marketing Lauren M. (Loughborough University London, UK) Burch 9781032489001 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Introduction to Sport Marketing

ISBN-13: 9781032489001 / Twarda / 2024 / 408 str.

UK) Burch Lauren M. (Loughborough University London
cena 702,94
(netto: 669,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Now in a fully revised and updated third edition, Introduction to Sport Marketing is a clear, straightforward and concise introduction to the theory and practice of sport marketing, and the only sport marketing textbook you will ever need.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Sports & Recreation > Business Aspects
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Sport Management Series
ISBN-13:
9781032489001
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
408
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Sport Marketing Introduction,  2. Sport Markets,  3. Sport Consumers,  4. Sport Marketing Opportunities,  5. Sport Marketing Strategy,  6. Sport Products and Branding,  7. Sport Pricing,  8. Sport Distribution,  9. Sport Promotion,  10. Sport Sponsorship,  11. Sport Services,  12. Sport Digital Marketing and Social Media,  13. Sport Marketing Implementation and Control

Aaron C.T. Smith is Professor and Director of the University of Canberra Research Institute for Sport and Exercise (UC-RISE) in Australia, and Professor in the Institute for Sport Business at Loughborough University London, UK. Aaron works at the intersections of money and meaning, and brains and brands to explain sport performance, business innovation, fan psychology, and digital engagement. 

Constantino Stavros is Professor of Marketing at RMIT University, Australia, and Deputy Dean (Learning & Teaching) in its School of Economics, Finance & Marketing. He possesses a global understanding of contemporary marketing practice, particularly in the application of strategic concepts in communication and the development and function of marketing both through, and of, sport. 

James Skinner is Dean of Newcastle Business School in NSW, Australia. Prior to this appointment he was the Director of the Institute for Sport Business, and a Professor of Sport Business at Loughborough University London, UK. His research transverses both the commercial and socio-cultural contributions and challenges of sport. His current research centres on the global political economy of sport and role of sport in shaping and reshaping a nation’s identity and building its brand. 

Andrea N. Geurin is Professor in Sport Business at Loughborough University London, UK, where she also serves as the Director of the Institute for Sport Business. Her research focuses primarily on athletes’ and sport organisations’ use of social and digital media as a marketing communication tool. In 2023 she was honoured with the North American Society for Sport Management’s (NASSM) inaugural Distinguished Research Award, recognising her outstanding contributions to the field of sport management. She currently serves as an Associate Editor for European Sport Management Quarterly and Managing Sport and Leisure. 

Lauren M. Burch is Senior Lecturer in the Institute for Sport Business at Loughborough University London, UK. She also serves as the Programme Director for the MSc in Sport Analytics and Technologies. Her current research interests focus on the examination of discourse and sentiment within content on social media, specifically focusing on online abuse from a racial or gendered perspective in sport.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia