• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Introduction to Business Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Introduction to Business Communication

ISBN-13: 9783631537107 / Angielski / Miękka / 2005 / 422 str.

Michael B. Hinner
Introduction to Business Communication Michael B. Hinner   9783631537107 Peter Lang GmbH - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Introduction to Business Communication

ISBN-13: 9783631537107 / Angielski / Miękka / 2005 / 422 str.

Michael B. Hinner
cena 288,19
(netto: 274,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,31
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This series seeks to illuminate, highlight, and spotlight (intercultural) communication in the world of business. In order to conduct any business, relationships need to be established which are primarily reciprocal relationships whether between employer and employee, or provider and customer. Since business relationships are essentially human relationships, they rely on communication. Thus, an understanding of fundamental human communication principles serves to explain, comprehend, and foster business relationships. The texts included in this book cover various topics in general and intercultural communication that have direct relevance to the world of business."

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > Business Communication - General
Wydawca:
Peter Lang GmbH
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631537107
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000776565
Ilość stron:
422
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Michael B. Hinner: General Introduction: Can Quality Communication Improve Business Relationships? - Arthur B. VanGundy: "Structuring the Fuzz": The Design of Ideation for New Product Ideas - Arthur B. VanGundy: Overcoming Productivity Losses in Brainstorming and Brainwriting Groups - Charles R. Berger: Planning Theory and Strategic Communication: Achieving Goals Through Communicative Action - Klaus Krippendorff: Monologue, Dialogue, and Ecological Narrative - Gert Jan Hostede: A Bridge Requires a Gap - Myron W. Lustig/Jolene Koester: Cultural Patterns and Intercultural Communication - Larry A. Samovar/Richard E. Porter: Understanding Intercultural Communication: An Introduction and Overview - Debbie D. DuFrene/Carol M. Lehman: The Pursuit of Unity in Diversity: Overcoming Challenges in Intercultural Communication - Judith N. Martin/Rita Wuebbeler: Contributions to International Business Practices - Edwin R. McDaniel: Culture and Communication in Japanese Organizations - Geert Hofstede: The Universal and the Specific in 21 st Century Management - Marieke De Mooij: Convergence and Divergence in Consumer Behaviour: Implications for Global Advertising - Felipe Korzenny/Betty Ann Korzenny: A Psycho-Socio-Cultural Approach to Hispanic Market Research in the United States - Felipe Korzenny: To Translate Or Not to Translate, That is the Nagging Problem! - Olaf Werder: Culture and Corporate Communication: The Influence of Values on Media Perceptions and Reporting Styles of Coca-Cola's Reaction to the 1999 Poison Crisis in Europa - Young Yun Kim: Adapting to an Unfamiliar Culture. An Interdisciplinary Overview - William B. Gudykunst: Theories of Intercultural Communication.

The Editor: Michael B. Hinner was born in Germany. He studied Anthropology, Comparative Studies, English, German, History, and Linguistics at the State University of New York and Law at St. John's University, School of Law. The author teaches Business English, Business Communication, and Intercultural Communication at the Technische Universität Freiberg and Dresden International University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia