• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Intnl Market Strategy Reader » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Intnl Market Strategy Reader

ISBN-13: 9781861522337 / Angielski / Miękka / 2010 / 416 str.

Isoble Doole; Angela Rushton; Isobel Doole
Intnl Market Strategy Reader Doole, Isoble 9781861522337 International Thomson Business Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Intnl Market Strategy Reader

ISBN-13: 9781861522337 / Angielski / Miękka / 2010 / 416 str.

Isoble Doole; Angela Rushton; Isobel Doole
cena 328,56 zł
(netto: 312,91 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 325,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This reader collects together key articles in international marketing, building on a four-part framework of market analysis, strategy development, implementation issues and international marketing management. It explores in more depth the essential elements of marketing in the international context, illustrating developments in the area with detailed examples of particular strategies and techniques; it covers such topics as strategic alliances, entrepreneurship, advertising, branding, culture and multinational portfolios. The editors provide an overview, commentary and discussion questions to draw out the key issues from the articles and relate them to the central framework.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
International Thomson Business Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781861522337
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
416
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.47 x 15.67 x 1.83
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

PART I: ANALYSIS.1. Halliburton, C.W.M Reconciling Global Marketing and one to one marketing - a global individualism response?2. Day,k., and Herbig, P., Outgrowth of ASSEAN, a Common Market of the Pacific.3. Wills, J., Samali,A., & Jacobs,L., Developing Global Products and Marketing Strategies.4. Amine, Lyn., S Linking Consumer Behavior Construct to International Marketing strategy.5. Harrell, G.D., & Keifer, R.O., Multinational Market Portfolios in Global Strategy Development. 6. Doole, I., Hall,J., & Shaw,M,. Wine Marketing: Cultural Segmentation.7. Lasserre, P., Gathering and Interpreting Strategic Intelligence in Asia Pacific.PART II: STRATEGY DEVELOPMENT.8. Yip, G,. Towards a New Global Strategy.9. Mathe, H,. & Perras, C,. Successful Global Strategies for Service Companies.10. Lowe, R, & Doole, I,. The Characteristics and Development of Exporting Firms at Different Stages of Internationalism.11. Katsikeas C.S,. & Leonidou, L.C,. Export Market Expansion Strategy: Differences Between Market Concentration and Market Spreading.12. Bronder, C,. and Pritzl, R,. Developing Strategic Alliances: A Conceptual Framework for Successful Cooperation.13. de Chernatony, L., Halliburtin, C,. & Bermath, R,. International Branding: Demand - or Supply - Driven Opportunity.14. Cooper, R.G,. New Products: The Factors that Drive Success.PART III: IMPLEMENTATION.15. Aggarwal, M,. Review of 40 year Debate in International Advertising Practitioner and Academician Perspectives to the Standardization/Adaption Issues.16. K,. & Frazier, G.L., A Typology of Distribution Channel Systems A Contextual Approach.17. Assmus, G., and Wieses,C,. How to Address the Gray Market threat Using Price Coordination.18. Ghoshal, S,. and Barlett,C,. Building the Entrepreneurial Organization.19. Lowe, R,. Ethics and the Challenges for International Marketing Managers.

Isobel Doole is an Emeritus Professor of International Marketing at Sheffield Hallam University and previously Dean of Sheffield Business School. She is an experienced marketing professional and senior academic in international marketing and in the international competitiveness of small firms. She has built an international reputation through her academic research and a number of highly successful textbooks. In her career she has worked with a range of companies from those with major international operations to small local exporters. She has also acted as an expert adviser on governmental committees. Robin Lowe is a Marketing and Management Consultant. Through his research, consultancy and policy development work in international trade, innovation and entrepreneurship, Robin has made a major contribution to government policy and business support. He also has considerable experience of consulting and training with multinationals around the world, including IBM, Microsoft, AstraZeneca, Renault Nissan, Huawei and Batelco. He is the joint author of several bestselling texts in international marketing, innovation and entrepreneurship.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia