• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Interpreting Consumer Choice: The Behavioural Perspective Model » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Interpreting Consumer Choice: The Behavioural Perspective Model

ISBN-13: 9780415477604 / Angielski / Twarda / 2009 / 186 str.

Foxall Gordon
Interpreting Consumer Choice: The Behavioural Perspective Model Foxall, Gordon 9780415477604 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Interpreting Consumer Choice: The Behavioural Perspective Model

ISBN-13: 9780415477604 / Angielski / Twarda / 2009 / 186 str.

Foxall Gordon
cena 756,05 zł
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Interpretive consumer research usually proceeds with a minimum of structure and preconceptions. This book presents a more structured approach than is usual, showing how a simple framework that embodies the rewards and costs associated with consumer choice can be used to interpret a wide range of consumer behaviours from everyday purchasing and saving, innovative choice, imitation, 'green' consumer behavior, to compulsive behaviors such as addictions (to shopping, to gambling, to alcohol and other drugs, etc). Foxall takes a qualitative approach to interpreting behavior, focusing on the epistemological problems that arise in such research and emphasizing the emotional as well as cognitive aspects of consumption. The author argues that consumer behaviour can be understood with the aid of a very simple model that proposes how the consequences of consumption impact consumers' subsequent choices. The objective is to show that a basic model can be used to interpret consumer behaviour in general, not in isolation from the marketing influences that shape it, but as a course of human choice that is dynamically linked with managerial concerns.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415477604
Rok wydania:
2009
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
186
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

List of Figures. List of Tables. List of Boxes. 1. Overview of the BPM. 2. The Story So Far. 3. Ways of Wondering. 4. The Meaning of Consumer Behavior. 5. A Model of Interpretation. 6. Interpreting Consumer Choice. 7. The Nature of the Interpretation. Afterword. References. Index.

Distinguished Research Professor at Cardiff University, Gordon Foxall holds PhDs in industrial economics & business, and in psychology, and a higher doctorate (DSocSc). Author of the critically acclaimed Understanding Consumer Choice and coauthor of the best-selling Consumer Psychology for Marketing, Fellow of the British Psychological Association and the British Academy of Management, he is an Academician of the Academy of Social Science.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia