• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internet of Things in the Food Industry » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internet of Things in the Food Industry

ISBN-13: 9781032512600 / Twarda / 2024 / 280 str.

Internet of Things in the Food Industry  9781032512600 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internet of Things in the Food Industry

ISBN-13: 9781032512600 / Twarda / 2024 / 280 str.

cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The food industry is experiencing a digital transformation across the entire supply chain, from farm to fork. This book offers comprehensive insights into the challenges and opportunities faced, specifically examining the application of the Internet of Things.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Industries - Food Industry
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Innovation, Organizations and Technolog
ISBN-13:
9781032512600
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
280
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface

Anna Rogala, Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz

Part 1. The Internet of Things in the Food Market

    1. The Characteristics, Architecture and Stakeholders of the IoT Ecosystem
    2. Marcin Plociennik, Raul Palma

    3. The Concept of the Internet of Food
    4. Michał Gazdecki, Anna Wielicka-Regulska, Elżbieta Goryńska-Goldmann

    5. Using Internet of Things to Support a Sustainable Food System

Anna Rogala, Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz

Part 2. Implementation of the IoF in the Supply Chain

2.1. Smart Farming

Michał Gazdecki, Anna Wielicka-Regulska, Elżbieta Goryńska-Goldmann

2.2. Farming with Use of the IoF

Michał Gazdecki, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Anna Wielicka-Regulska

2.3. Smart Food Processing

Joanna Kobus-Cisowska, Monika Przeor

2.4. Utilizing the IoF for Food Processing

Monika Przeor, Joanna Kobus-Cisowska

2.5. Smart Logistics

Filip Nowak, Witold Statkiewicz

2.6. Smart Retailing

Dominika Kaczorowska-Spychalska

Part 3. Consumers’ Approach Towards the IoF Application

3.1. Building Food Awareness

András Fehér, Enikő Kontor

3.2. Enhancing Sustainable Food Consumption by the IoF

Renata Nestorowicz, Anna Rogala, Ewa Jerzyk

3.3. The IoF in Communication Activities

Aleksandra Kaniewska-Sęba, Anna Rogala

3.4. Digitalization in the Food Sector and Consumer Protection

Monika Namysłowska

Part 4. Perspectives for the IoF Development

4.1. The Opportunities and Threats for IoF Development

Marcin Plociennik, Raul Palma

4.2. Challenges in Implementing the IoF in the Area of Marketing Activities

Ewa Jerzyk, Renata Nestorowicz, Anna Rogala

4.3. Global Food System Challenges: Can Industry 4.0 Be the Magic Wand?

Bettina von Stamm, Anna Rogala

Anna Rogala – Assistant Professor at Department of Marketing Strategies, Poznań University of Economics and Business. Her fields of current research are digitalization in the food and health markets from the perspective of a consumer; shaping sustainable consumption patterns with the new communication technologies; sustainable marketing; food and health literacy as a prerequisite of sustainable consumption behaviours; and behavioural intervention design. Head of the research project "Digitization on the food market and shaping consumer attitudes towards sustainable consumption". Member of the Polish Scientific Society of Marketing and Eurasia Business and Economics Society.

Renata Nestorowicz – Professor at Department of Marketing Strategies, Poznań University of Economics and Business. She specializes in issues related to the marketing of organic and functional food; information behaviours of consumers; the packaging as a marketing message; asymmetry of knowledge and information in the food market. Member of the research projects: "Digitization on the food market and shaping consumer attitudes towards sustainable consumption" and "New bioactive food with programmed pro-health properties". Member of the Polish Scientific Society of Marketing and Eurasia Business and Economics Society.

Ewa Jerzyk – Professor at Department of Marketing Strategies, Poznań University of Economics and Business. Her fields of interest are: neuromarketing; food well-being; consumer behaviour (attitudes and predicting behaviour); packaging (labels, claims, multisensory packaging design); retromarketing. Manager of Consumer Neuromarketing Research Laboratory. Member of the research project "Digitization on the food market and shaping consumer attitudes towards sustainable consumption". Member of the Polish Scientific Society of Marketing and Eurasia Business and Economics Society.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia