• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internet: Leitfaden, Möglichkeiten und Konsequenzen der Integration des Internet in den Marketing-Management Prozeß » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internet: Leitfaden, Möglichkeiten und Konsequenzen der Integration des Internet in den Marketing-Management Prozeß

ISBN-13: 9783838634852 / Francuski / Miękka / 2001 / 98 str.

Jan-Gerd Meyer
Internet: Leitfaden, Möglichkeiten und Konsequenzen der Integration des Internet in den Marketing-Management Prozeß Meyer, Jan-Gerd 9783838634852 Diplom.de - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internet: Leitfaden, Möglichkeiten und Konsequenzen der Integration des Internet in den Marketing-Management Prozeß

ISBN-13: 9783838634852 / Francuski / Miękka / 2001 / 98 str.

Jan-Gerd Meyer
cena 351,15
(netto: 334,43 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 351,15
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Inhaltsangabe: Inhaltsverzeichnis: Inhaltsverzeichnis: SOMMAIRE 1.Introduction 1.1Proposition du memoire 1.2Structure du memoire 2.L'Internet 2.1Historique et evolution 2.1.11969 - 1979 2.1.21980 - 1997 2.1.3Une croissance d'envergure mondiale 2.2Structure et Fonctionnement 2.2.1Structure technique et administrative 2.2.2Le systeme d'adressage 2.2.3Transmission Control Protocol/Internet Protocol (TCP/IP)1 2.3Les services d'Internet2 2.3.1World Wide Web (WWW)2 2.3.2Courrier electronique (E-Mail) 2.3.3Liste de discussion (Mailing List ou ListServer) 2.3.4Le Usenet (Forums ou Newsgroups) 2.3.5File Transport Protocol (FTP) 2.3.6Internet Relay Chat (IRC) 2.3.7Recapitulatif 3.Le debouche electronique 3.1Definition du debouche electronique 3.1.1Les caracteristiques particulieres du debouche electronique 3.1.1.1L'interactivite 3.1.1.2Un debouche a cout faible 3.1.1.3Possibilites de "multinationalisation" pour les petites entreprises 3.1.1.4Une rapidite accrue 3.1.1.5La possibilite de contourner les intermediaires 3.1.1.6La standardisation des prix 3.1.1.7Les objectifs lies au debouche electronique 3.2Les secteurs d'activite 3.2.1Le secteur informatique 3.2.2Les secteurs phares de l'Internet 3.2.3Volume et analyse du chiffre d'affaires genere 3.2.3.1Le CA genere par la Publicite 3.2.3.2Le CA genere par La VPC 3.2.3.3Le CA genere par l'information payante 3.3Les Internautes 3.3.1Combien sont-ils et ou sont-ils ? Une analyse quantitative par pays 3.3.2Qui sont-ils ? 3.3.3Une analyse psychographique 3.3.4Usage, comportement et preferences 3.3.5Nouvelle distribution des roles 3.3.6Recapitulatif et Perspectives 4.Nouveaux concepts pour le Marketing-Management 4.1La communication en ligne 4.1.1Un modele de communication multiple 4.1.2Les Piliers de la communication en ligne 4.1.2.1Motifs et objectifs 4.1.2.2Realisation et technique 4.1.3Nouvelles possibilites pour la communication externe 4.2La distribution en ligne 4.2.1Avantag

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Diplom.de
Język:
Francuski
ISBN-13:
9783838634852
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
98
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.58
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia