• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internet Banking Acceptance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internet Banking Acceptance

ISBN-13: 9783846598146 / Angielski / Miękka / 2012 / 584 str.

Ali Hussein Saleh Zolait
Internet Banking Acceptance Ali Hussein Saleh Zolait 9783846598146 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internet Banking Acceptance

ISBN-13: 9783846598146 / Angielski / Miękka / 2012 / 584 str.

Ali Hussein Saleh Zolait
cena 353,37
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Many researches hypothesize that user psychological and social factors such as attitude, norms, and intention underpin users' factors involved in innovation adoption. This study argues that users' readiness factors correlate with the success in innovation diffusion process, which is related to User's Information-Based Readiness. Although, there are many factors that can influence the acceptance of an innovation but when users' information on that innovation is too low, researcher argues that innovation acceptance either will be low or will not be accepted. Also, researcher argues that an innovation may accepted or rejected because of a positive or negative values communicated to the potential user on a single aspect of the innovation. This single aspect could be the innovation characteristics itself or in some cases, a combination of costs and benefits, experience and exposure, knowledge and awareness of innovation may determine the relative acceptance or rejection of an innovation. This study establish a foundation and call for a holistic and philosophical approach to promote user readiness across IS researchers and refocus their efforts to research IS adoption process.

Many researches hypothesize that user psychological and social factors such as attitude, norms, and intention underpin users factors involved in innovation adoption. This study argues that users readiness factors correlate with the success in innovation diffusion process, which is related to Users Information-Based Readiness. Although, there are many factors that can influence the acceptance of an innovation but when users information on that innovation is too low, researcher argues that innovation acceptance either will be low or will not be accepted. Also, researcher argues that an innovation may accepted or rejected because of a positive or negative values communicated to the potential user on a single aspect of the innovation. This single aspect could be the innovation characteristics itself or in some cases, a combination of costs and benefits, experience and exposure, knowledge and awareness of innovation may determine the relative acceptance or rejection of an innovation. This study establish a foundation and call for a holistic and philosophical approach to promote user readiness across IS researchers and refocus their efforts to research IS adoption process.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783846598146
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
584
Waga:
0.84 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 3.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Zolait is the Assistant Professor of MIS at the College of Information Technology Department of Information System University of Bahrain.Dr.Zolait is considered a prominent scholar and leader in the field of Innovation diffusion and technology acceptance.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia