• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internationalizing Media Studies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internationalizing Media Studies

ISBN-13: 9780415455305 / Angielski / Miękka / 2009 / 322 str.

Daya Thussu
Internationalizing Media Studies Daya Thussu 9780415455305  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internationalizing Media Studies

ISBN-13: 9780415455305 / Angielski / Miękka / 2009 / 322 str.

Daya Thussu
cena 223,41
(netto: 212,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The explosion of transnational information flows, made possible by new technologies and institutional changes (economic, political and legal) has profoundly affected the study of global media. At the same time, the globalization of media combined with the globalization of higher education means that the research and teaching of the subject faces immediate and profound challenges, not only as the subject of enquiry but also as the means by which researchers and students undertake their studies. Edited by a leading scholar of global communication, this collection of essays by internationally-acclaimed scholars from around the world aims to stimulate a debate about the imperatives for internationalizing media studies by broadening its remit, including innovative research methodologies, taking account of regional and national specificities and pedagogic necessities warranted by the changing profile of students and researchers and the unprecedented growth of media in the non-Western world. Transnational in its perspectives, Internationalizing Media Studies is a much-needed guide to the internationalization of media and its study in a global context.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415455305
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
322
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.37 x 16.23 x 1.85
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction. Daya Kishan Thussu.  Part I. Internationalizing Media Research  1. Why Internationalize Media Studies and How?  2. What Should Comparative Media Research Be Comparing? Towards a Transcultural Approach to ‘Media Cultures’  3. Globalization Theories and Media Internationalization: A Critical Appraisal  4. Frames for Internationalizing Media Research  5. Media and Communication Studies Going Global.  Part II. Broadening the Field of Media Studies  6. Globalizing Media Law and Policy  7. Changing Paradigms of Media Research and Practice in Contexts of Globalization and Terror  8. Comparative Media Law and Policy: Opportunities and Challenges 9. The Labouring of International Communication.  Part III. Regional Perspectives on Internationalization  10. Asian Media Studies: The Struggle for International Legitimacy  11. Rethinking Chinese Media Studies: History, Political Economy and Culture  12. Media and Cultural Studies in the Arab World: Making Bridges to Local Discourses of Modernity  13. De-Sovietizing Russian Media Studies  14. Citizens’ Media as Political Subjects: Case of Community Radio in Colombia.  Part IV. Pedagogic Parameters: Internationalizing Media Syllabi  15. Internationalizing Media Ethics Studies  16. Media Studies as an Academic Discipline  17. International Media Studies in the US Academy: A Sampling of Programmes and Textbooks  18. Re-Conceptualizing Media Studies in Africa  19. The Internationalization of the Internet and its Implications for Media Studies.

Daya Kishan Thussu is Professor of International Communication at the University of Westminster in London . The founder and Managing Editor of the journal Global Media and Communication, his key publications include News as Entertainment; Media on the Move; International Communication, and Electronic Empires.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia