• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internationalizing Curriculum Studies: Histories, Environments, and Critiques » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internationalizing Curriculum Studies: Histories, Environments, and Critiques

ISBN-13: 9783030013516 / Angielski / Twarda / 2019 / 248 str.

Nicholas Ng-A-Fook; Cristyne Hebert; Bryan Smith
Internationalizing Curriculum Studies: Histories, Environments, and Critiques Hébert, Cristyne 9783030013516 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internationalizing Curriculum Studies: Histories, Environments, and Critiques

ISBN-13: 9783030013516 / Angielski / Twarda / 2019 / 248 str.

Nicholas Ng-A-Fook; Cristyne Hebert; Bryan Smith
cena 524,53
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Comparative
Political Science > Public Policy - Social Policy
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030013516
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2019
Ilość stron:
248
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1. Introduction
Cristyne Hébert, Awad Ibrahim, Nicholas Ng-A-Fook, and Bryan Smith

Chapter 2. Towards a Complex Coherence in the Field of Curriculum Studies
Theodore M. Christou and Christopher DeLuca

Chapter 3. Making Manifestos in Absentia: Of a World without Curriculum Theory
Molly Quinn, and Niki Christodoulou

Chapter 4. Curriculum Theory in Brazil: A Path in the Mists of the Xxi Century
Antonio Flávio Barbosa Moreira, and Rosane Karl Ramos

Chapter 5.
Talking Back to Second Language Education Curriculum Control, Douglas Fleming

Chapter 6. A Phenomenography of Educators’ Conceptions of Curriculum: Implication for Next Generation Curriculum Theorists’ Contemplation and Action
Jazlin Ebenezer, Nicholas Sseggobe-Kiruma, Susan Harden, Russell Pickell and Suha Mohammed Hamden

Chapter 7. Crossing Borders: A Story of Refugee Education
Karen Meyer, Cynthia Nicol, Siyad Maalim, Mohamud Olow, Abdikhafar Ali, Samson Nashon, Mohamed Bulle, Ahmed Hussein, Ali Hussein, and Hassan Hassan

Chapter 8. Curriculum Theorists in the Classroom: Subjectivity, Crises, and Socioenvironmental Equity
Avril Aitken and Linda Radford

Chapter 9. Curriculum for Identity: Narrative Negotiations in Autobiography, Learning, and Education
Eero Repo

Chapter 10. High Passions: Affect and Curriculum Theorizing in the Present
Bessie Dernikos, Nancy Lesko, Stephanie D. McCall, and Alyssa D. Niccolini

Chapter 11. The Power of Curriculum as Autobiographical Text: Insights from Utilizing Narrative Inquiry Self-Study in Research, Teaching, and Living
Carmen Shields

Chapter 12. Nonviolence as a Daily Practice in Education: A Curriculum Vision
Hongyu Wang

Chapter 13. Currere’s Active Force and the Concept of Ubuntu
Lesley Le Grange

Chapter 14. For Us, Today: Understanding Curriculum as Theological Text in the 21st Century
Rita Ugena Whitlock

Cristyne Hébert is Assistant Professor in the Faculty of Education at the University of Regina, Canada.

Nicholas Ng-A-Fook is Professor and Director of the Teacher Education Program at the University of Ottawa, Canada.

Awad Ibrahim is Professor in the Faculty of Education at the University of Ottawa, Canada.

Bryan Smith is Lecturer at James Cook University, Townsville, Australia. 

This book seeks to understand how to internationalize curriculum without imperializing or imposing the old, colonial, and so-called first-world conceptualizations of education, teaching, and learning. The collection draws on the groundbreaking work of Dwayne Huebner in order to invite scholars into conversation with histories of curriculum studies and to posit them within it, opening up new spaces to work in and through curricular issues. This book will appeal to scholars, teachers, and students looking to reconceptualize international curriculum development and theory.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia