• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International marketing strategy for Ghana's tourism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

International marketing strategy for Ghana's tourism

ISBN-13: 9783659717772 / Angielski / Miękka / 2015 / 136 str.

Abanga Joseph
International marketing strategy for Ghana's tourism Abanga Joseph 9783659717772 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International marketing strategy for Ghana's tourism

ISBN-13: 9783659717772 / Angielski / Miękka / 2015 / 136 str.

Abanga Joseph
cena 276,23
(netto: 263,08 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 276,87
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The need to develop an effective international marketing strategy for Ghanas tourism industry is the focus of this book. A study was carried out uisng African-American tourists visiting Ghana as the target population. The study sought to classify the types of print and electronic media by which African-Americans got their travel information.It also sought to identify the main distribution channels by which this target market purchase their travel products. It also examined the travel experience of African-Americans visiting Ghana with regards to their travel arrangements,group size and length of stay. The study showed that the strongest motivating factor for African-Americans visiting Ghana was cultural heritage.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659717772
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
136
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.81
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Joseph Kwadjoe Abanga hails from Somanya,Ghana. He graduated from the University of Cape Coast with a B.A (Hons) in Economics and Geography; Dip.Ed and M.phil in Tourism Managemeent. The author has successfully defended his Ph.D thesis in Tourism Management recently. Currently he is a lecturer at the Dept of Hospitality and Tourism Management,UCC.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia