• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Tourism: Cultures and Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Tourism: Cultures and Behavior

ISBN-13: 9780750678971 / Angielski / Miękka / 2009 / 430 str.

Reisinger
International Tourism: Cultures and Behavior Dimanche, Frederic 9780750678971  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Tourism: Cultures and Behavior

ISBN-13: 9780750678971 / Angielski / Miękka / 2009 / 430 str.

Reisinger
cena 276,28
(netto: 263,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 168,32
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In recent years there has been a considerable interest in the cultural aspects of tourism such as the impacts of culture on tourism planning, development, management and marketing. However, the focus has been on material forms of culture such as arts, music, or crafts. The impacts of national culture on tourist behavior and travel decision-making have not been paid much attention. Only in the last two years have cross-cultural issues begun to generate significant interest among academics. An examination of cultural characteristics and differences is extremely important to the tourism industry because today's tourism environment is becoming increasingly international. Information on the nature of the cultural differences between international tourists and locals is not readily available in tourism literature. The concept of culture is very complex and includes such abstract concepts as satisfaction, attitude and loyalty.
International Tourism brings these concepts to the undergraduate student in tourism, as well as students in the related fields of marketing, management, international business, and cross-cultural communication. Designed as a textbook, it is organized and presented in an integrated and relevant way for the benefit of a worldwide audience.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750678971
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
430
Waga:
0.83 kg
Wymiary:
23.44 x 18.87 x 2.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Part 1: International Tourism: The Global Environment  1 .Globalization, Tourism and Culture Introduction  2. Cultural Diversity  Part 2: Cultural Theories and Practices  3. Intercultural Theories  4. Cultural Practices and Tourism Impacts on Culture  Part 3: Culture and Cultural Differences  5. Culture  6. Cultural Variability  7. Cultural Influences on Intercultural Communication  8. Cultural Influences on Social Interaction  9. Cultural Influences on Rules of Social Interaction  10. Cultural Influences on Service  11. Cultural Influences on Ethical Behavior  Part 4: Tourist Behavior  12. Human Behavior: Its Nature and Determinants  13. Consumer Buying Behavior  14. Cultural Influences on Tourist Buying Behavior  Part 5: Cross-Cultural Comparison  15. Cultural Differences among International Societies  Part 5: Multicultural Competence  16. Multicultural Competence in a Global World

Yvette Reisinger



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia