• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat

ISBN-13: 9783658380496 / Angielski / Miękka / 2022

Carolina Sinning
International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat Sinning, Carolina 9783658380496 Springer Fachmedien Wiesbaden - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat

ISBN-13: 9783658380496 / Angielski / Miękka / 2022

Carolina Sinning
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The research focus of Carolina Sinning refers to the international strategic management of brands and e-commerce firms. She sheds light on how multinational corporations benefit from their perceived brand globalness as well as from the application of the endorsed branding strategy in terms of favorable consumer behaviour across nations. Moreover, she reveals successful time-based internationalization process decisions for e-commerce firms.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer Fachmedien Wiesbaden
Seria wydawnicza:
Handel und Internationales Marketing Retailing and Internati
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658380496
Rok wydania:
2022
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.- Literature Review and Research Gaps.- Structure and Contribution of the Studies.- Further Remarks.- Introduction.- Conceptual Framework.- Hypothesis Development.- Empirical Study.- Discussion and Implications.- Limitations and Further Research.- Introduction.- Conceptual Framework and Hypothesis.- Empirical Study.- Discussion.- Limitations and Further Research.- Introduction.- Conceptual Framework and Hypothesis.- Empirical Study.- Discussion.- Limitations and Further Research.- Discussion and Conclusions.- Limitations and Further Research.- Acknowledgements.- Study 1: How Country Development and National Culture Affect the Paths of Perceived Brand Globalness to Consumer Behavior across Nations.- Study 2: Endorsement of Global Product Brands by Global Corporate Brands – A Consumer Perspective across Nations.


Carolina Sinning worked at the Chair for Marketing and Retailing at the University of Trier, where she received her doctoral degree.

 

The research focus of Carolina Sinning refers to the international strategic management of brands and e-commerce firms. She sheds light on how multinational corporations benefit from their perceived brand globalness as well as from the application of the endorsed branding strategy in terms of favorable consumer behaviour across nations. Moreover, she reveals successful time-based internationalization process decisions for e-commerce firms.


About the author

Carolina Sinning worked at the Chair for Marketing and Retailing at the University of Trier, where she received her doctoral degree.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia