• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Retailers' Performance in Host Countries: The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Retailers' Performance in Host Countries: The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment

ISBN-13: 9783658220686 / Angielski / Miękka / 2018 / 165 str.

Lukas Morbe
International Retailers' Performance in Host Countries: The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment Morbe, Lukas 9783658220686 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Retailers' Performance in Host Countries: The Roles of Strategies, Consumer Perceptions and the Local Environment

ISBN-13: 9783658220686 / Angielski / Miękka / 2018 / 165 str.

Lukas Morbe
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Lukas Morbe sheds light on important antecedents of international retailers` local performance including international strategies and their local implementation, local consumers` perceptions as well as the wider country- and format-specific environment.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Economics & Trade
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Handel Und Internationales Marketing Retailing and Internati
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658220686
Rok wydania:
2018
Wydanie:
2018
Ilość stron:
165
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

International Strategy’s Effects on Retailers’ Local Implementation and Performance.- An Inter- and Intra-format Perspective on Transfer and Perception of Retail Formats.- Country Environment, Retailers’ Resources and Local Performance: A Cross-Classified Multi-level Approach.

Dr. Lukas Morbe worked as research assistant at the Chair for Marketing and Retailing at Trier University, where he received his doctoral degree.

Lukas Morbe sheds light on important antecedents of international retailers‘ local performance including international strategies and their local implementation, local consumers‘ perceptions as well as the wider country- and format-specific environment. This topic is of exceptional relevance due to the specific challenges that retail companies face with their increasing internationalization. Retailers transfer their formats across the globe while their business is local in nature and requires attention to the performance in each individual host country. The results of the presented analyses aim to inform retail managers’ decisions in international expansion and operation, but also allow for theoretical implications for future research in the fields of retail management and international business.


Contents
  • International Strategy’s Effects on Retailers’ Local Implementation and Performance
  • An Inter- and Intra-format Perspective on Transfer and Perception of Retail Formats
  • Country Environment, Retailers’ Resources and Local Performance: A Cross-Classified Multi-level Approach
Target Groups
  • Researchers and students of business administration with majors in international management in general and retail management or retailers’ internationalization in particular
  • Executives, managers, and experts in the fields of management and international expansion of retail firms
About the Author
Dr. Lukas Morbe worked as research assistant at the Chair for Marketing and Retailing at Trier University, where he received his doctoral degree.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia