• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice

ISBN-13: 9783030335878 / Angielski / Twarda / 2019 / 188 str.

Giovanna Pegan; Donata Vianelli; Patrizia de Luca
International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice Pegan, Giovanna 9783030335878 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Marketing Strategy: The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice

ISBN-13: 9783030335878 / Angielski / Twarda / 2019 / 188 str.

Giovanna Pegan; Donata Vianelli; Patrizia de Luca
cena 282,42 zł
(netto: 268,97 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 269,85 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Economics & Trade
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
International Advanced Management Studies
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030335878
Rok wydania:
2019
Wydanie:
2020
Numer serii:
000904300
Ilość stron:
188
Waga:
0.46 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Introduction.- Strategic Entry Modes and Country of Origin Effect.- Country-of-Origin Valorization in Exporting: Insights from Companies and Foreign Importers.- Country of Origin and International Contractual Marketing Channels: Evidence from Specific Product-Market Perspectives.- From Country-of-Oriigin Effect to Brand Origin: Challenges in International Direct Marketing Channels.- The Role of Country of Origin in Foreign Retailers' Strategies.- Online Channels and the Country of Origin.- Conclusion. 

Giovanna Pegan is Associate Professor of Marketing and Management at the University of Trieste (Italy), where she teaches consumer behavior, business communication and consumer psychology. She is the author or co-author of numerous national and international publications, and her research focuses on sustainable consumption, marketing innovation and the country of origin effect on international distribution channels.


Donata Vianelli is Full Professor of Marketing and Management at the University of Trieste (Italy), where she teaches international marketing and business management. She has authored more than a hundred publications on global distribution and cross-cultural consumer behavior with a focus on Europe, US and Asia.

Patrizia de Luca is Associate Professor of Marketing and Management at the University of Trieste (Italy) where she teaches marketing and marketing research. She is the author or co-author of books, chapters and articles in national and international publications. Her research interests concern marketing channels and innovation, with particular attention to the experiental and sustainable perspective. 



Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. This new space for comparison defined by globalization can result in very different purchasing behaviors, including those influenced by the 'country of origin'. This book investigates this effect, one of the most controversial fields of consumer literature, from a company perspective. In particular, it demonstrates the strategic relevance of the country of origin in creating and making use of the value in foreign markets. It also addresses the challenges connected with utilizing the value of the country of origin by considering different entry modes and international marketing channels. Further, it considers the role of international importers and international retailers’ assortment strategies in terms of value creation in foreign markets. Combining theory and practice, the book features diverse company perspectives and interviews with importers and retailers.




Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia