• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally

ISBN-13: 9780471897446 / Angielski / Miękka / 2001 / 320 str.

Andrew McAuley
International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally McAuley, Andrew 9780471897446 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally

ISBN-13: 9780471897446 / Angielski / Miękka / 2001 / 320 str.

Andrew McAuley
cena 260,00
(netto: 247,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 258,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally has been written for students taking a modular or one semester course in international marketing. In this book, Andrew McAuley examines key aspects of international marketing from the perspective of SMEs (small and medium sized enterprises), as well as MNCs (multinational companies). He includes numerous examples throughout the text that describe the experiences of both SMEs and MNCs. Examples and case studies are provided that illustrate situations faced by marketers in the international marketplace e.g. market entry decisions, international expansion decisions, the use of strategic alliances, dealing with distributors, and issues raised in cross cultural negotiations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Exports & Imports
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780471897446
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
320
Waga:
0.64 kg
Wymiary:
23.57 x 18.95 x 1.98
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Acknowledgements.

List of contributors.

Introduction.

Trading places: an overview of the world economy.

Get a good guide–book: the influence of culture in international marketing.

The process of internationalization.

SMEs: key players in a global economy.

Understanding customer values.

Creating and communicating customer values.

Delivering customer values.

Export documentation, getting paid, organizing insurance and finding finance.

Globalization, the Internet and the marketer.

International growth through franchising.

Appendix I: Case studies.

Appendix II: Support for exporters.

Appendix III: Examples of export documentation.

Index.

ANDREW MCAULEY is Senior Lecturer in Marketing at the University of Stirling

International Marketing: Consuming Globally, Thinking Locally has been written for students taking a modular or one semester course in international marketing. In this book, Andrew McAuley examines key aspects of international marketing from the perspective of SMEs (small and medium sized enterprises), as well as MNCs (multinational companies). He includes numerous examples throughout the text that describe the experiences of both SMEs and MNCs. Examples and case studies are provided that illustrate situations faced by marketers in the international marketplace e.g. market entry decisions, international expansion decisions, the use of strategic alliances, dealing with distributors, and issues raised in cross cultural negotiations.
Features:
∗ Examines the experiences and practices of SMEs throughout the text
∗ Provides an appreciation of the influence of culture on international marketing decisions
∗ Critical incidents are used throughout the book to illustrate various aspects of international marketing practice
∗ Includes a range of case studies drawn from different countries that discuss both business and consumer products
Supplementary materials for lecturers adopting International Marketing can be found on the web site.

McAuley, Andrew ANDREW MCAULEY is Senior Lecturer in Marketing at ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia