• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Marketing

ISBN-13: 9780631193555 / Angielski / Miękka / 1994 / 156 str.

Len Groves; L. W. J. Groves;Groves
International Marketing Groves, Len 9780631193555 Wiley-Blackwell - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Marketing

ISBN-13: 9780631193555 / Angielski / Miękka / 1994 / 156 str.

Len Groves; L. W. J. Groves;Groves
cena 163,58
(netto: 155,79 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 162,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

A comprehensive guide to the issues involved in assessing export markets, key topics covered include assessing market potential and making the selection decision, market research and sources of information, and collecting and using market data.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Exports & Imports
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Wiley-Blackwell
Seria wydawnicza:
Principles of Export Guidebooks
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631193555
Rok wydania:
1994
Numer serii:
000220212
Ilość stron:
156
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.8 x 16.1 x 0.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Figures and Tables.

Foreword.

Series Editor′s Introduction.

About The Institute of Export Examinations.

Preface.

1. Export Markets.

2. What Influences Market Selection?.

3. Making the Selection Decision.

4. Why is Market Research Needed?.

5. Sources of Information.

6. Methods of Collecting Information.

7. The Market Research Brief.

8. Questions and Questionnaires.

9. The Export Marketing Plan.

10. Monitoring and Control of the Plan.

11. Numerical and Statistical Analysis.

12. Budgets.

13. Some Other Numerical and Statistical Aspects.

14. Suggested Answers to Questions for Discussion.

Index.

Len Groves joined a City firm of international commodity merchants in 1953. His two spells in this business were separated by nine years teaching Marketing and Export Studies, latterly as Senior Lecturer. He is a company director and the current Chairman of the London Jute Association. He is a fellow of the Institute of Export and a member of the Education Committee, and has written widely on marketing and export subjects.

Based on the syllabus of the Institute of Export and the author s extensive practical and teaching experience in the area, this book offers a comprehensive guide to the issues involved in assessing export markets. The book lays out in a clear and authoritative manner the central aspects of: Assessing market potential and making the selection decision Market research and sources of information Collecting and using market data Creating the marketing plan and monitoring performance Every chapter has test questions to allow students to measure their knowledge. The practical approach the book takes will make it ideal for those taking professional exams in this field and for executives in exporting businesses. Principles of International Marketing Research is in the Principles of Export Guidebooks series, published in association with the Institute of Export, each of which covers a core area in the Institute s internationally renowned membership qualification. The series editor, Michael Brooke, is one of the world s leading authors on international business and export management, having written over 20 books in the field. Other titles in the series are: Principles of Marketing Principles of International Marketing Principles of International Trade and Payments Principles of International Physical Distribution Principles of Management in Export Principles of Law Relating to Overseas Trade



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia