• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Marketing

ISBN-13: 9780333963883 / Angielski / Miękka / 2005 / 480 str.

Klaus Backhaus
International Marketing Klaus Backhaus 9780333963883  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Marketing

ISBN-13: 9780333963883 / Angielski / Miękka / 2005 / 480 str.

Klaus Backhaus
cena 410,76
(netto: 391,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 396,61
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

International Marketing is an adaptation of a best-selling German text, which considers the global marketing arena from a new and original perspective. It focuses upon international marketing primarily as the coordination of a company's different national marketing programmes. How can for example an exchange of marketing knowledge across borders add value to a company's position in other markets? What impact does the exchange of goods and information across borders by customers have? What effect can 'going international' have on an international cost position? How can lead markets act as a guide to future developments in other countries? International Marketing takes a comprehensive look at all the underlying concepts, using a wealth of truly European examples and substantial case studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333963883
Rok wydania:
2005
Wydanie:
2004
Ilość stron:
480
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.11 x 15.85 x 2.67
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

A: THE MEANING AND SUBJECT AREA OF INTERNATIONAL MARKETING.- Internationalisation Tendencies in Business.- International Marketing as a Co-ordinative Task.- The Classic Understanding of International Marketing.- Characteristics of International Marketing.- Coordination in the Context of International Marketing Operations.- Interdependencies Between Country Markets.- Interdependence and Coordination.- Cultural Distance and the Need for Coordination.- Defining and Delineating International Marketing.- Case Study, Fillkar Electric AG.- B: MARKETING ENTRY STRATEGIES IN INTERNATIONAL MARKETING: 'GOING INTERNATIONAL'.- The Market Selection Decision.- Evaluating Country Markets.- Determinants of Evaluation.- Interdependence and Country Market Evaluation.- Selection of Country Markets.- Procedure for Country Market Selection.- Selection of Country Markets and Internationalization Strategy.- Market Entry Strategies.- Timing the Entry.- Waterfall Strategy.- Shower Strategy.- Selection of an Appropriate Organizational Structure for Foreign Business Activity.- Classical Organizational Structures for the Internationalization of Marketing Activities.- Recent Organizational Forms of Market Internationalization.- The Influence of Feedback on the Selection of Organizational Form.- The Marketing Instruments.- Product Policy Decisions.- Core Areas of Product Policy.- The 'Optimal' Degree of Standarization During Market Entry.- Pricing.- Factors Influencing the Extent of International Price Differentiation.- The Extent of International Price Differentiation.- Optimization Approaches for International Pricing Policy.- Methods of Price Coordination.- Communication.- Distribution.- Decision-Making Interdependencies in 'Going International'.- The 'COTEL' Case.- C: COORDINATION DECISIONS IN THE CONTEXT OF 'BEING INTERNATIONAL'.- Coordination Problems and Dynamics of Country Markets.- Changes in Institutional (Environmental) Conditions.- Homogenization of Institutional Environmental Conditions.- Heterogenization of (Institutional) Environmental Conditions.- Changes at the Level of Market Partners.- Demand-Related Change.- Seller-Related Changes.- Changes in Relative Competitive Position.- 'Being International' A Problem Map.- Coordination in Converging Markets.- The Origin of Coordination Problems in Converging Markets.- The Extent of Coordination Problems in Converging Markets.- The Extent of Coordination at the Market Level.- The Need for Coordination at the Corporate Level.- Coordination Strategies in Converging Markets.- Coordination Strategies.- Strategies for Reducing the Need for Coordination.- Case Study 'PharmaCo'.- Coordination Problems in Diverging Markets.- The Original of Coordination Problems.- The Extent of Coordination Problems.- Coordination Strategies in Fragmenting Markets.- Case Study 'Petrolub AG'.- Literature Index.

KLAUS BACKHAUS is Director of the Institut für Anlagen und Systemtechnologien at the Marketing Centrum Münster which is part of the Westfälische Wilhelms-Universität Münster in Germany. JOACHIM BUSCHKEN lectures in marketing at the Katholische Universität Eichstätt Ingolstadt. MARKUS VOETH lectures at the Institut für Betriebswirtschaftslehre at the University of Hohenheim in Germany.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia