• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Handbook of Educational Change: Part Two » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Handbook of Educational Change: Part Two

ISBN-13: 9780792335344 / Angielski / Twarda / 1998 / 1367 str.

A. Lieberman; D. W. Hopkins; Andy Hargreaves
International Handbook of Educational Change: Part Two Hargreaves, Andy 9780792335344 Kluwer Academic Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Handbook of Educational Change: Part Two

ISBN-13: 9780792335344 / Angielski / Twarda / 1998 / 1367 str.

A. Lieberman; D. W. Hopkins; Andy Hargreaves
cena 2017,53
(netto: 1921,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1927,76
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The International Handbook of Educational Change is a state of the art collection of the most important ideas and evidence of educational change. The book brings together some of the most influential thinkers and writers on educational change. It deals with issues like educational innovation, reform, restructuring, culture-building, inspection, school-review, and change management. It asks why some people resist change and what their resistance means. It looks at how men and women, older teachers and younger teachers, experience change differently. It looks at the positive aspects of change but does not hesitate to raise uncomfortable questions about many aspects of educational change either. It looks critically and controversially at the social, economic, cultural and political forces that are driving educational change. School leaders, system administration, teacher leaders, consultants, facilitators, educational researchers, staff developers and change agents of all kinds will find this book an indispensable resource for guiding them to both classic and cutting-edge understandings of educational change, no other work provides as comprehensive coverage of the field of educational change.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Educational Policy & Reform
Education > Administration - General
Wydawca:
Kluwer Academic Publishers
Seria wydawnicza:
Kluwer International Handbooks of Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792335344
Rok wydania:
1998
Wydanie:
1998
Numer serii:
000056371
Ilość stron:
1367
Waga:
2.79 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Section 1: The Roots of Educational Change. Editor: A. Lieberman. 1. Listening and Learning From the Field: Tales of Policy Implementation and Situated Practice; M.W. McLaughlin. 2. A Kind of Educational Idealism: Integrating Realism and Reform; L.M. Smith. 3. Change and Tradition in Education: The Loss of Community; M. Holmes. 4. Unfinished Work: Reflections on Schoolteachers; D. Lortie. 5. Ecological Images of Change: Limits and Possibilities; K. Sirotnik. 6. Seduced and Abandoned: Some Lasting Conclusions about Planned Change from the Cambire School Study; J. Giacquinta. 7. Three Perspectives on School Reform; E. House, P. McQuillan. 8. Finding Keys to School Change: A 40-Year Odyssey; M. Miles. 9. World War II and Schools; S. Sarason. 10. School-Based Curriculum Development; M. Skilbeck. 11. Patterns of Curriculum Change; I. Goodson. 12. Educational Reform, Modernity and Pragmatism; C.H. Cherryholmes. 13. The Vital Hours: Reflecting on Research on Schools and Their Effects; P. Mortimore. 14. Redefining the Role of Educators After Reaganism; H. Giroux. Section 2: Contexts and Challenges of Educational Change. Editor: A. Hargreaves. 1. Educational Change: Easier Said Than Done; D. Fink, L. Stoll. 2. Globalization and Educational Change; A. Stuart Wells, et al. 3. Markets, Choices, and Educational Change; W. Boyd. 4. New Information Technologies and the Ambiguous Future of Schooling: SomePossible Scenarios; C. Bigum, J. Kenway. 5. Public Education in a Corporate-Dominated Culture; H.-J. Robertson. 6. Cultural Difference and Educational Change in a Sociopolitical Context; S. Nieto. 7. Language Issues and Educational Change; J. Cummins. 8. The Politics of Gender and Educational Change: Managing Gender or Changing Gender Relations? J. Blackmore. 9. School-Family-Community Partnerships and Educational Change: International Perspectives; M.G. Sanders, J.L. Epstein. 10. The Purpose of Educational Change; M. Greene. 11. Restructuring and Renewal: Capturing the Power of Democracy; L. Allen, C.D. Glickman. 12. Reculturing Schools: Lessons from the Field; L. Miller. 13. The Micropolitics of Educational Change; J. Blase. 14. Organization, Market and Community as Strategies for Change: What Works Best for Deep Changes in Schools; T.J. Sergiovanni. 15. Authenticity and Educational Change; D. Meier. 16. Organizational Learning and Educational Change; W. Mulford. 17. The Emotion of Educational Change; A. Hargreaves. 18. Policy and Change: Getting Beyond Bureaucracy; L. Darling-Hammond. Section 3: Fundamental Change. Editor: M. Fullan. A: Macro Change. 1. Beyond Bloom's Taxonomy: Rethinking Knowledge for the Knowledge Area; C. Bereiter, M. Scardamalia. 2. Human Development in the Learning Society; D. Keating. 3. Networks, Coalitions and Partnerships for Educational Reform: Working Across and Between the Lines; A. Lieberman. 4.<

Hopkins, D. W. Jaap Bloem is at Alterra, Wageningen, The Netherla... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia