• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Entrepreneurship in Emerging Markets: Nature, Drivers, Barriers and Determinants » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Entrepreneurship in Emerging Markets: Nature, Drivers, Barriers and Determinants

ISBN-13: 9781787695641 / Angielski / Twarda / 2019 / 216 str.

UK) Mohamed Yacine Haddoud (Plymouth University; UK) Paul Jones (Swansea University; UK) Adah-Kole Emmanuel Onjewu (Coventry University
International Entrepreneurship in Emerging Markets: Nature, Drivers, Barriers and Determinants Mohamed Yacine Haddoud (Plymouth University, UK), Paul Jones (Swansea University, UK), Adah-Kole Emmanuel Onjewu (Covent 9781787695641 Emerald Publishing Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Entrepreneurship in Emerging Markets: Nature, Drivers, Barriers and Determinants

ISBN-13: 9781787695641 / Angielski / Twarda / 2019 / 216 str.

UK) Mohamed Yacine Haddoud (Plymouth University; UK) Paul Jones (Swansea University; UK) Adah-Kole Emmanuel Onjewu (Coventry University
cena 399,62 zł
(netto: 380,59 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 396,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Among several themes in contemporary entrepreneurship, internationalisation generates extensive interest among scholars due to its exploration of dynamic activity within SMEs seeking market development and operational efficiency through foreign alliance and intelligence gathering opportunities. In the context of emerging markets, however, international entrepreneurship scholarship still lags behind first world evidence. With less developed avenues for finance and limited infrastructure support for product development and service delivery, an assessment of internationalisation within emerging contexts is required.  International Entrepreneurship in Emerging Markets presents insights from Brazil, China, India, Pakistan, Sri Lanka and Turkey to enlighten scholars by unearthing the nature, drivers, barriers and determinants of entrepreneurship in emerging markets. It examines structural and environmental impediments to internalisation but demonstrates that these are far surpassed by the market opportunities and business readiness of SMEs in emerging environments. Readers of this tenth volume of the Contemporary Issues in Entrepreneurship Research series will find exclusive evidence from emerging countries, evidence that demonstrates the inclination of SMEs to revise products and, when appropriate, dissolve and recreate relationships in the face of market opportunity and uncertainty. Managers will learn that appropriating a range of attributes are more likely to achieve internationalisation.  Capturing the true nature of value creation for international consumers and partners in an emerging market backdrop, this volume makes a significant contribution to the literature by mapping out the road to success within this diverse setting.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Social Science > Developing & Emerging Countries
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Emerald Publishing Limited
Seria wydawnicza:
Contemporary Issues in Entrepreneurship Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781787695641
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Angielski
Numer serii:
000469436
Ilość stron:
216
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia