• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Dictionary of Public Management and Governance » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Dictionary of Public Management and Governance

ISBN-13: 9780765612618 / Angielski / Twarda / 2005 / 632 str.

Gambhir Bhatta; Des Gasper
International Dictionary of Public Management and Governance Gambhir Bhatta Des Gasper 9780765612618 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Dictionary of Public Management and Governance

ISBN-13: 9780765612618 / Angielski / Twarda / 2005 / 632 str.

Gambhir Bhatta; Des Gasper
cena 487,78 zł
(netto: 464,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 478,50 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This authoritative, up-to-date resource will become the standard reference on the theory and practice of public management around the world. Public management addresses strategy, policy processes, and governance as well as the bureaucratic concerns of public administration. Reflecting this diversity, the Dictionary incorporates concepts from various other fields including economics, political science, management, sociology, and psychology. The reference draws from an extensive literature base including books, journals, websites, research reports, government proceedings, legal documents, and international and organizational reports. As the primary source of ready information for students, researchers, scholars, and practitioners, it defines all the fundamental concepts of public management, their applications, and all relevant theories, complete with sources and references.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Reference
Political Science > Public Affairs & Administration
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765612618
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
632
Waga:
1.06 kg
Wymiary:
23.77 x 15.85 x 3.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

The planning and placement of advertising media is a multibillion dollar business that critically impacts advertising effectiveness. The new edition of this acclaimed and widely adopted text offers practical guidance for those who practice media planning on a daily basis as well as those who must ultimately approve strategic media decisions. Full of current brand examples, the book is a "must-read" for all who will be involved in the media decision process on both the agency and client side. Its easy-to-read style and logical format make it ideal for classroom adoption, and students will benefit from the down-to-earth approach and real-world business examples. Key changes in the Fourth Edition include:* A better grounding in the role of media in an advertising and marketing plan today, with a new first chapter on the changing role of media planning in agencies today * Increased coverage of communication planning * Added focus on the importance of media strategy early on in the book through a new chapter * A new chapter on evaluating media vehicles, filled with up-to-date examples * Separate chapters for video and audio media (instead of lumping them together in broadcast). This creates a more in-depth discussion of radio in particular * A new chapter on search engine marketing and a thorough revision of the chapter on online display advertising to address the increased emphasis on digital media * A new chapter on gaming, and many new examples of the latest digital media, with an emphasis on social media, and a new framework for analyzing current and future social media * A new chapter on international advertising * A new chapter on campaign evaluation. An online instructor's manual with PowerPoint slides and sample test questions is available to adopters.

Gambhir Bhatta

Gasper, Des Des Gasper is an Associate Professor of Public Pol... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia