• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Cooperation: Motivation, Success Factors and Critical Assessment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Cooperation: Motivation, Success Factors and Critical Assessment

ISBN-13: 9783656844136 / Angielski / Miękka / 2014 / 30 str.

Sebastian Haupt
International Cooperation: Motivation, Success Factors and Critical Assessment Haupt, Sebastian 9783656844136 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Cooperation: Motivation, Success Factors and Critical Assessment

ISBN-13: 9783656844136 / Angielski / Miękka / 2014 / 30 str.

Sebastian Haupt
cena 151,26
(netto: 144,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 150,84
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1.3, University of Hannover (Corporate Management/ Organisation), course: Seminar: Cooperation and Leadership in an International Business Context, 51 entries in the bibliography, language: English, abstract: The Internationalisation of the markets in the world is past-pacing. Keywords like "Globalisation" and "International Companies" are characterizing this development. For many companies, this growing interconnection of the global economy represents new challenges for the management, primarily evoked by an increasing international competition which is above all characterized by accelerated developments in technology, shorter life cycles of products or lower barriers to market entry. To overcome these complex challenges and to keep up competitive advantages, companies can often not rely on their own potentials anymore. To survive in the international environment many of them are forced to agree on cooperation with other companies. They consider international cooperation as a form of organisation to ensure the access to resources of strategic importance and as a competitive factor on fast changing markets. This paper will try to substantiate these notions. It is concerned with possible motivations leading companies to international cooperation, as well as with essential success factors. Therefore, the terms "international company" and "international cooperation" will be elucidated and definitions will be given after this introduction. Chapter three analyses the motivations and reasons for cooperation. Subsequent, possible success factors are being discussed according to a phase model of the cooperation process in chapter four. Finally, a critical assessment of cooperation is made by looking at potential risks. The paper closes with a conclusion summarizing the acquired insights.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656844136
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
30
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.18
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Sebastian Haupt ist Werbepsychologe. Seine Passion für das Konsumverhalten lebt auf vielfältige Art und Weise aus: als Wissenschaftsjournalist (z. B. für Psychologie Heute, Zeit Online & Creativ Verpacken), als Lehrbeauftragter für "Werbe- und Verkaufspsychologie", als Marktforscher sowie als Berater. Die Faszination der Haptik entdeckte Sebastian Haupt, als er in die Psychologie von Verpackungen eintauchte. Er referiert regelmäßig auf Marketingkongressen und gibt Seminare und Workshops zu Verhaltens- und Konsumentenpsychologie.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia