• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Business: Critical Perspectives on Business and Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Business: Critical Perspectives on Business and Management

ISBN-13: 9780415247115 / Angielski / Twarda / 2002 / 1824 str.

Alan M. Rugman;Alan M. Rugman;Alan M. Rugman
International Business: Critical Perspectives on Business and Management Rugman, Alan M. 9780415247115 Taylor & Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Business: Critical Perspectives on Business and Management

ISBN-13: 9780415247115 / Angielski / Twarda / 2002 / 1824 str.

Alan M. Rugman;Alan M. Rugman;Alan M. Rugman
cena 1951,11
(netto: 1858,20 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1763,09
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The dramatic growth in the level of international business has been one of the most dramatic features of the last 50 years: by the early 21st century virtually all business transactions involve transnationals at some point in the value chain. This comprehensive four volume set includes all major contributions to the field of international business. The articles collected include the pioneering works by Vernon, Hymer, Dunning, Casson, Caves and Rugman, which developed the early theory of the multinational enterprise along side more recent work by Ghoshal, Westney, Kogut, Zaheer and Birkinshaw on international management issues of organization processes and structures. It also includes key writings in the areas of international political economy and on regional and national issues.

The exceptional growth in the level of international business has been one of the most dramatic features of the last fifty years; in the early twenty-first century virtually all business transactions involve transnationals at some point in the value chain.
This comprehensive four volume set includes all major contributions to the field of international business. The articles collected include pioneering works by Vernon, Hymer, Dunning, Casson, Caves and Rugman that developed the early theory of the multinational enterprise, alongside more recent work by Ghoshal, Westney, Kogut, Zaheer and Birkinshaw on international management issues of organization processes and structures. The set also includes key writings in the areas of international political economy and on regional and national issues.
The set includes a new introduction by the editor and a thorough index, making it an invaluable reference tool for both academics and practitioners in the field.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Reference > General
Business & Economics > Economics - Theory
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Taylor & Francis
Seria wydawnicza:
Critical Perspectives on Business and Management
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415247115
Rok wydania:
2002
Numer serii:
000026910
Ilość stron:
1824
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
04
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Volume I: Theory of the Multinational Enterprises
Volume II: Joint Ventures and Modes of Entry
Volume III: Strategic Management of Multinationals
Volume IV: Multinationals in a Social and Regional Context



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia