• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Brand Management of Chinese Companies: Case Studies on the Chinese Household Appliances and Consumer Electronics Industry Entering Us an » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Brand Management of Chinese Companies: Case Studies on the Chinese Household Appliances and Consumer Electronics Industry Entering Us an

ISBN-13: 9783790825497 / Angielski / Miękka / 2010 / 370 str.

Sandra Bell
International Brand Management of Chinese Companies: Case Studies on the Chinese Household Appliances and Consumer Electronics Industry Entering Us an Bell, Sandra 9783790825497 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Brand Management of Chinese Companies: Case Studies on the Chinese Household Appliances and Consumer Electronics Industry Entering Us an

ISBN-13: 9783790825497 / Angielski / Miękka / 2010 / 370 str.

Sandra Bell
cena 726,29
(netto: 691,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 693,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

China is certainly doing its best to keep the world mesmerized by its e- nomic achievements. The Chinese economic growth story that begun 30 years ago has in terms of dynamics and duration long since surpassed all those economic miracles which have brought Germany, Japan, and the South East Asian Tigers into the top league of the industrialized world. The rapid expansion of the Chinese economy has gone along with a fu- fledged re-integration of China into the global economic system. In the course of the last 30 years China has become a major player in the global economy and today is on a trajectory towards even greater prominence. In recent years, the Chinese economy seems to have reached an imp- tant threshold line of economic development and global integration. In the first quarter century of reform and global opening, Chinese enterprises have been largely confined to a passive role in the global division of - bor. Foreign enterprises as the proprietors of greatly superior business models, production technologies, management models as well as very competitively established brands have been integrating Chinese players in their value chains and global operations. Lacking the necessary production technologies, products as well as marketing knowledge to successfully - dress OECD-consumers, Chinese enterprises have been hardly able to - ter the global markets without such guidance. Now, this constellation is changing."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Contributions to Economics
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783790825497
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000036348
Ilość stron:
370
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Glosariusz/słownik

Theory of international brand management.- The who is who of Chinese branded companies.- Hypotheses – How to enter developed markets.- Empirical study.- The Chinese way of international brand management.- Summary and future research.

This book is a must read for all those interested in building successful global brands and for all those interested in China and Chinese companies - A strange combination? No. Based on extensive research and interviews with Lenovo, Haier, TCL, Hisense and key decision makers worldwide, Sandra Bell gives reasons and identifies a Chinese way of international brand management. She reveals:

- Who are Chinese branded companies? Where are they coming from, where are they heading for? What are their strengths and weaknesses regarding branding, marketing and going global?

- How does an appropriate brand strategy look like, when Chinese branded companies enter developed markets in the US and Western Europe? What can they learn from successful brands from Japan and Korea?

- How have Lenovo, Haier, TCL and Hisense entered the US and Western European markets so far? To what extend have they followed the recommended brand approach. What did they decide differently and why?

Read the book and discover yourself.

Bell, Sandra Edited by Sandra Bell, University of Durham.... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia