Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
International Aid to Education: Power Dynamics in an Era of Partnership » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2946912]
•
Literatura piękna
[1852311]
więcej...
•
Turystyka
[71421]
•
Informatyka
[150889]
•
Komiksy
[35717]
•
Encyklopedie
[23177]
•
Dziecięca
[617324]
•
Hobby
[138808]
•
AudioBooki
[1671]
•
Literatura faktu
[228371]
•
Muzyka CD
[400]
•
Słowniki
[2841]
•
Inne
[445428]
•
Kalendarze
[1545]
•
Podręczniki
[166819]
•
Poradniki
[480180]
•
Religia
[510412]
•
Czasopisma
[525]
•
Sport
[61271]
•
Sztuka
[242929]
•
CD, DVD, Video
[3371]
•
Technologie
[219258]
•
Zdrowie
[100961]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[2341]
•
Puzzle, gry
[3766]
•
Literatura w języku ukraińskim
[255]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7810]
Kategorie szczegółowe BISAC
International Aid to Education: Power Dynamics in an Era of Partnership
ISBN-13
: 9780807761281 / Angielski / Miękka / 2019
Francine Menashy
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
International Aid to Education: Power Dynamics in an Era of Partnership
ISBN-13
: 9780807761281 / Angielski / Miękka / 2019
Francine Menashy
cena
155,77
(netto: 148,35 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 149,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Finance
Education
>
Comparative
Political Science
>
NGOs (Non-Governmental Organizations)
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
International Perspectives on Educational Reform
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807761281
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Numer serii:
000865366
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.61 x 15.49 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents
Foreword Steven Klees ix
Acknowledgments xiii
List of Abbreviations xv
1.Introduction: Conceptualizing Power in an Era of Partnerships 1
Understanding Partnership
Understanding Power
Methods and Data Collected 10
Notes on Terminology14
Rationale for This Book 16
A Note on Scope 18
My Position as Author 19
Overview of the Book 20
2.
The Era of Partnership 24
Multistakeholder Partnerships 29
Partnerships as Public–Private Arrangements 31
Questioning Partnerships 34
Partnerships in Education and Development 39
Conclusion 43
3.New Actors and Relationships in Aid to Education: Understanding Power in a Transnational, Partnership-Based Network 44
The Changing “Architecture” of Development Aid 44
Understanding Power in Networks 47
Network Research on International Development and Aid 50
Networks, Partnerships, and Aid to Education 51
Conclusion 58
4.Power Dynamics in a Multistakeholder Fund: The Case of the Global Partnership for Education 61
The History and Mandate of the Global Partnership for Education 61
Power Dynamics in the Global Partnership for Education 64
The Empowering of Private Actors in the Global Partnership for Education 71
Conclusion 80
5. The Challenges of Partnering for Aid to Education in Emergencies: The Case of the Education Cannot Wait Fund 81
The History and Mandate of the Education Cannot Wait Fund 82
Power Dynamics in Education Cannot Wait 85
The Empowering of Private Actors in Education Cannot Wait95
Conclusion 100
6. Conclusion: Reconceptualizing Partnerships in International Aid to Education 102
Structural Power in Partnerships: North/South Hierarchies 102
Productive Power in Partnerships: The Framing of the Private Sector 105
Shifting Power Dynamics in Partnerships 107
Reconceptualizing Partnerships 111
Conclusion 117
References 119
Index 133
About the Author 141
Udostępnij
Czytaj nas na: