• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internal Service Systems and Cultural Differences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internal Service Systems and Cultural Differences

ISBN-13: 9783836432436 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 360 str.

Andreas Wittmer
Internal Service Systems and Cultural Differences Andreas Wittmer 9783836432436 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internal Service Systems and Cultural Differences

ISBN-13: 9783836432436 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 360 str.

Andreas Wittmer
cena 304,16
(netto: 289,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Internal service systems are frameworks with the purpose of structuring the course of internal services between the support and the frontline employees. Cultural elements come into the system in multicultural settings, where companies operate in different cultural context with employees of different cultural backgrounds. Culture does not depend on a system or on management, but rather the opposite. A successful system is based on the multicultural pot of people in the organisation or team. The same counts for managerial activities. In the case of this book different dimensions of culture will be discussed and are the foundation of the internal service evaluations. From what is learnt the cultural dimension and the service dimensions, an internal service system evolves. It is based on a multicultural context, namely the cultures of Switzerland, Australia and Singapore.

Internal service systems are frameworks with thepurpose of structuring the course of internalservices between the support and the frontlineemployees. Cultural elements come into the system inmulticultural settings, where companies operate indifferent cultural context with employees ofdifferent cultural backgrounds. Culture does notdepend on a system or on management, but rather theopposite. A successful system is based on themulticultural pot of people in the organisation orteam. The same counts for managerial activities. Inthe case of this book different dimensions of culturewill be discussed and are the foundation of theinternal service evaluations. From what is learnt thecultural dimension and the service dimensions, aninternal service system evolves. It is based on amulticultural context, namely the cultures ofSwitzerland, Australia and Singapore.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783836432436
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
360
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Andreas Wittmer, Dr.oec.HSG, is working at University of St.
Gallen as head of the Center for Aviation Competence and holds a
position as project leader at the Institute for Public Services
and Tourism. He is a lecturer in Marketing, Aviation Systems,
Corporate Finance, International Business and Destination
Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia