• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Internal Crowdsourcing in Companies: Theoretical Foundations and Practical Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Internal Crowdsourcing in Companies: Theoretical Foundations and Practical Applications

ISBN-13: 9783030528836 / Angielski / Miękka / 2022 / 230 str.

Hannah Ulbrich; Marco Wedel; Hans-Liudger Dienel
Internal Crowdsourcing in Companies: Theoretical Foundations and Practical Applications Hannah Ulbrich Marco Wedel Hans-Liudger Dienel 9783030528836 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Internal Crowdsourcing in Companies: Theoretical Foundations and Practical Applications

ISBN-13: 9783030528836 / Angielski / Miękka / 2022 / 230 str.

Hannah Ulbrich; Marco Wedel; Hans-Liudger Dienel
cena 242,07 zł
(netto: 230,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,29 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Information Management
Computers > Business & Productivity Software - Business Intelligence
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030528836
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
230
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.22
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Introduction to ‘Internal Crowdsourcing – Theoretical Foundations and Practical Applications’.

Chapter 2: An Introduction to Internal Crowdsourcing.

Chapter 3: Managing the Crowd – A Literature Review of Empirical Studies on Internal Crowdsourcing.

Chapter 4: Systematization Approach for the Development and Description of an Internal Crowdsourcing System.

Chapter 5: Design of a Process and Role Model for Internal Crowdsourcing.

Chapter 6: An Empirical Analysis of an Internal Crowdsourcing Platform: IT Implications for Improving Employee Participation.

Chapter 7: Proposals for the Future of Internal Crowdsourcing – A Trade-Union-Based Approach.

Chapter 8: Good Practice at GASAG-Group: Recommendations for the Application of Internal Crowdsourcing from a Business Perspective.

Chapter 9: The Living Group Works Council Agreement as Social Innovation: Internal Crowdsourcing in the GASAG Group.

Chapter 10: The Use of Internal Crowdsourcing for Qualification and Competence Development in Organizations.

Chapter 11: Power to the Network – The Concept of Social Business and its Relevance for IC.

Hannah Ulbrich holds a Degree in Sociology (Dipl. Soz. - Bielefeld/Berlin) and is a Senior Researcher at the Department of Vocational Education/Technology and Participation at the Technical University of Berlin. There, she is the project leader of the BMBF- and ESF-funded research project "ICU - Internal Crowdsourcing in Companies". Her research focus is on Entrepreneurship and Innovation, New Work and Agility, and Digital Transformation and Leadership.

Marco Wedel is a Political Scientist (Dipl.rer.pol., Dr. phil.) and Senior Researcher at the Department of Vocational Education/Technology and Participation at the Technical University of Berlin. His current research activities focus on the topics ‘Future of Work’, Entrepreneurship, and Digitalization. He has worked in the Energy Sector (BASF) and is co-editor of the science journal 'Innovation - The European Journal of Social Science Research'.

Hans-Liudger Dienel is professor for Vocational Education/Technology and Participation at the Technical University of Berlin. He is Dean of the School of Education, Head of a Masters' Programme in Science Management and of an MBA in Sustainable Mobility Management. Prof. Dienel is Managing Director of the nexus Institut für Kooperationsmanagement GmbH, which designs participation processes in politics and business. 


This open access book examines the implications of internal crowdsourcing (IC) in companies. Presenting an employee-oriented, cross-sector reference model for good IC practice, it discusses the core theoretical foundations, and offers guidelines for process-management and blueprints for the implementation of IC. Furthermore, it examines solutions for employee training and competence development based on crowdsourcing. As such, the book will appeal to scholars of management science, work studies, organizational and participation research and to readers interested in inclusive approaches for cooperative change management and the IT implications for IC platforms.

Except where otherwise noted, this book is licensed under a Creative
Commons Attribution 4.0 International License. To view a copy of
this license, visit http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia