• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering

ISBN-13: 9780199829798 / Angielski / Miękka / 2011 / 192 str.

Mark J. Rozell; Clyde Wilcox; Michael M. Franz
Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering Mark J. Rozell Clyde Wilcox Michael M. Franz 9780199829798 Oxford University Press, USA - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering

ISBN-13: 9780199829798 / Angielski / Miękka / 2011 / 192 str.

Mark J. Rozell; Clyde Wilcox; Michael M. Franz
cena 356,01 zł
(netto: 339,06 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 328,02 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In today's era of greatly divisive partisanship in Washington, interest groups have become increasingly powerful forces in U.S. politics. In races for the presidency, Congress, and state legislatures, these groups often help to elect--or reelect--candidates who support their causes and views. Now in its third edition, Interest Groups in American Campaigns: The New Face of Electioneering focuses on the key role that interest groups play in U.S. elections. Authors Mark J. Rozell, Clyde Wilcox, and Michael M. Franz present an extensive analysis based on interviews with interest group leaders, campaign finance filings, and election surveys. Opening with an introduction to the nature of our federal election system, they then examine how interest groups ally themselves with political parties and influence candidate nominations and party platforms. The authors also describe how interest groups interact with political candidates--by contributing money, goods, and services to campaigns--and with their own members and the broader electorate--through social networking, Tweeting, Internet advertising, television ads, direct mail, and phone calls. Throughout the book, diverse and compelling examples clearly illustrate how interest groups operate in the real world.
Revised and updated, the third edition of Interest Groups in American Campaigns delves into the 2010 election campaign; recent reforms and campaign finance laws that have substantially changed the roles played by interest groups; and how these recent changes will affect the 2012 races for federal offices.

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - Campaigns & Elections
Wydawca:
Oxford University Press, USA
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780199829798
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
192
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
23.11 x 15.24 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane
Rozell, Mark J. MARK J. ROZELL is Associate Professor of Political... więcej >
Wilcox, Clyde Clyde Wilcox is a professor of government at Georg... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia