• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications: An Empirical Investigation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications: An Empirical Investigation

ISBN-13: 9783834938862 / Angielski / Miękka / 2012 / 172 str.

Philip Mayrhofer
Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications: An Empirical Investigation Mayrhofer, Philip 9783834938862 Gabler Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Interdependencies in the Discovery and Adoption of Facebook Applications: An Empirical Investigation

ISBN-13: 9783834938862 / Angielski / Miękka / 2012 / 172 str.

Philip Mayrhofer
cena 201,24
(netto: 191,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Facebook Platform is a prominent example of an internet-based service for which third-party developers can offer small add-on programs, which are often referred to as applications. The distribution of success of applications is highly skewed. This market structure with few blockbuster applications and a long-tail of unpopular ones is common in the media, entertainment and software industries. Philip Mayrhofer compiled individual-level survey data as well as an original panel data set of Facebook applications in order to examine the market for Facebook applications in detail. Specifically he identifies interdependencies such as bandwagon effects between users and spillovers between applications and analyzes whether they contribute to the concentrated market structure. ​

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Technology & Engineering > Automation
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Gabler Verlag
Seria wydawnicza:
Innovation Und Entrepreneurship
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783834938862
Rok wydania:
2012
Wydanie:
2013
Numer serii:
000440453
Ilość stron:
172
Waga:
2.55 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Empirical analysis of Facebook’s platform for applications.- Determinants of the discovery and adoption of applications.- Information spillovers between applications as a source of usage.

Dr. Philip Mayrhofer obtained his doctorate degree at the Institute for Innovation Research, Technology Management and Entrepreneurship (Ludwig-Maximilians-Universität München) under the supervision of Prof. Dietmar Harhoff, Ph. D..

 

Facebook Platform is a prominent example of an internet-based service for which third-party developers can offer small add-on programs, which are often referred to as applications. The distribution of success of applications is highly skewed. This market structure with few blockbuster applications and a long-tail of unpopular ones is common in the media, entertainment and software industries. Philip Mayrhofer compiled individual-level survey data as well as an original panel data set of Facebook applications in order to examine the market for Facebook applications in detail. Specifically he identifies interdependencies such as bandwagon effects between users and spillovers between applications and analyzes whether they contribute to the concentrated market structure.

 

 

Contents
-
Empirical Analysis of Facebook’s Platform for Applications

- Determinants of the Discovery and Adoption of Applications

-  Information Spillovers between Applications as a Source of Usage

 

- Determinants of the Discovery and Adoption of Applications

-  Information Spillovers between Applications as a Source of Usage

 

 

 Target Groups

- Researchers and students in the field of management and industrial organization

- Entrepreneurs and managers in companies with internet-based business models

 

 The Author

Dr. Philip Mayrhofer obtained his doctorate degree at the Institute for Innovation Research,

Technology Management and Entrepreneurship (Ludwig-Maximilians-Universität

München) under the supervision of Prof. Dietmar Harhoff, Ph. D.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia