• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Intelligent Technologies for Interactive Entertainment: 12th Eai International Conference, Intetain 2020, Virtual Event, December 12-14, 2020, Proceed » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Intelligent Technologies for Interactive Entertainment: 12th Eai International Conference, Intetain 2020, Virtual Event, December 12-14, 2020, Proceed

ISBN-13: 9783030764258 / Angielski / Miękka / 2021 / 297 str.

Navid Shaghaghi; Fabrizio Lamberti; Brian Beams
Intelligent Technologies for Interactive Entertainment: 12th Eai International Conference, Intetain 2020, Virtual Event, December 12-14, 2020, Proceed Navid Shaghaghi Fabrizio Lamberti Brian Beams 9783030764258 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Intelligent Technologies for Interactive Entertainment: 12th Eai International Conference, Intetain 2020, Virtual Event, December 12-14, 2020, Proceed

ISBN-13: 9783030764258 / Angielski / Miękka / 2021 / 297 str.

Navid Shaghaghi; Fabrizio Lamberti; Brian Beams
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Interactive & Multimedia
Computers > Artificial Intelligence - Computer Vision & Pattern Recognition
Computers > Design, Graphics & Media - General
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030764258
Rok wydania:
2021
Wydanie:
2021
Numer serii:
000409940
Ilość stron:
297
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.65
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Big Ideas and Ethics.- Designing serious games for the mitigation of the impact of massive shootings in a Mexican environment.- An ethical code for commercial VR/AR applications.- On Trusting a Cyber Librarian: How rethinking underlying data storage infrastructure can mitigate risks of automation.- ToDI: A Taxonomy of Derived Indices.- Haptics, IoT, and Audio.- Plug-and-Play Haptic Interaction for Tactile Internet based on WebRTC.- SwingBeats: An IoT Haptic Feedback Ankle Bracelets (HFAB) for Dance Education.- Mona Prisa: A Tool for Behaviour Change in Renewable Energy Communities.- GrainSynth: A Generative Synthesis Tool based on Spatial Interpretations of Sound Samples.- Modeling Audio Distortion Effects with Autoencoder Neural Networks.- Industry and Government.- Investors Embrace Gender Diversity, Not Female CEOs: The Role of Gender in Startup Fundraising.- A Tool for Narrowing the Second Chance Gap.- Machine Learning, Education and Training.- 12 Is Learning by Teaching an Effective Approach in Mixed-Reality Robotic Training Systems?.- Neuroevolution vs Reinforcement Learning for Training Non Player Characters in Games: The Case of a Self Driving Car.- Training Medical Communication Skills with Virtual.- Patients: Literature Review and Directions for Future Research.- Handheld vs. Head-Mounted AR Interaction Patterns for Museums or Guided Tours.- Design and analysis of a virtual reality game to address issues in introductory programming learning.- .Low-complexity Workflow for Digitizing Real-world Structures for Use in VR-based Personnel Training.- Acceleration of Therapeutic Use of Brain Computer Interfaces by Development for Gaming.- KeyLight: VR System for Stage Lighting.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia