• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integration of BTL and ATL advertising in an advertising campaign » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integration of BTL and ATL advertising in an advertising campaign

ISBN-13: 9786206466413 / Angielski / Miękka / 92 str.

Pablo Antonio Zavala Delgado
Integration of BTL and ATL advertising in an advertising campaign Zavala Delgado, Pablo Antonio 9786206466413 Our Knowledge Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integration of BTL and ATL advertising in an advertising campaign

ISBN-13: 9786206466413 / Angielski / Miękka / 92 str.

Pablo Antonio Zavala Delgado
cena 246,14
(netto: 234,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Faced with the emergence of new communication tools, contemporary advertising has had to adapt to a new reality and reinvent itself in order to meet the communication needs of advertisers and better persuade target audiences through planning, advertising creativity and media integration. Under this scenario, the integration of BTL and ATL strategies within the same campaign is shown as the most viable option when planning and executing today's advertising activity. This study, through participant observation and in-depth interviews, characterizes the nature and particularities of the planning process and integral creativity of an advertising campaign, which combines ATL and BTL advertising in the same attempt through the case of the "Baron of the gizzards", through which the integration of these advertisements in an advertising campaign is described.

Wydawca:
Our Knowledge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786206466413
Ilość stron:
92
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka

Social Communicator, specialized in organizational communication, corporate communication, public relations, advertising and marketing. Studies of Community Manager, Social Media, Digital Marketing, Graphic Design and Advertising.

Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia