• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integrating Mission and Strategy for Nonprofit Organizations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integrating Mission and Strategy for Nonprofit Organizations

ISBN-13: 9780195171280 / Angielski / Twarda / 2005 / 272 str.

Jr. James A. Phills
Integrating Mission and Strategy for Nonprofit Organizations James A. Phills 9780195171280 Oxford University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integrating Mission and Strategy for Nonprofit Organizations

ISBN-13: 9780195171280 / Angielski / Twarda / 2005 / 272 str.

Jr. James A. Phills
cena 246,10
(netto: 234,38 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,39
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Today's nonprofit organizations face an environment characterized by higher levels of competition for funding, clients and audiences, talent, and recognition. In addition, they confront greater pressures from donors, government, and the public to demonstrate efficiency, effectiveness, sustainability, and accountability, while intense social needs and problems, as well as the desire for growth, drive them to expand their programs and activities. Collectively, these challenges go to the heart of fundamental issues of mission and strategy. Integrating Mission and Strategy for Nonprofit Organizations applies and adapts the core body of general management knowledge about mission, strategy, and execution to help nonprofit leaders deal with the special challenges they face. It strives to draw on this knowledge in a way that does not dilute or oversimplify, and at the same time recognizes the unique features of the nonprofit or voluntary sector. James A. Phills develops an action-oriented framework that combines rigorous analysis with the practical challenge of execution and change. In addition to helping nonprofit leaders think through important decisions and make concrete choices, the book also provides a shared language and a discipline that can serve as the basis for more productive discussions between the individuals who lead nonprofits, the business executives who serve on their boards, and the philanthropists who support their organizations and programs. This last objective is critical, because too often nonprofit leaders and board members complain that they can't reap the benefits of the expertise of their supporters, funders, and volunteers from the business sector. Phills suggests that this is often the result of an inability to speak the same language and draw on a common understanding of key concepts, such as competition, strategy, and vision.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Nonprofit Organizations & Charities - General
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Oxford University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780195171280
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
272
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.83 x 16.38 x 2.34
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

My students heap praise on Jim Phills' Integrating Mission and Strategy for Nonprofit Organizations. They value it for its clear, thoughtful, and broadly useful exposition of core strategic management frameworks and excellent examples from the field, its powerful fusion of private sector and nonprofit sector perspectives, and its insights into the human dimensions of building great organizations. A wonderful, foundational text which is helping to unlock the potential of young nonprofit leaders and social entrepreneurs.

Phills, James A., Jr. James A. Phills, Jr., is on the faculty at the Sta... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia