• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integrating Customer Preferences, Organization Strategy and Resources » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integrating Customer Preferences, Organization Strategy and Resources

ISBN-13: 9783844322897 / Angielski / Miękka / 2012 / 268 str.

Sachan Amit
Integrating Customer Preferences, Organization Strategy and Resources Sachan Amit 9783844322897 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integrating Customer Preferences, Organization Strategy and Resources

ISBN-13: 9783844322897 / Angielski / Miękka / 2012 / 268 str.

Sachan Amit
cena 352,54
(netto: 335,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This research develops and tests the Effective Service Design model which integrates Customer Preferences, Organization Strategy and Resources of the organisation. The research extends the past research in the area of optimal service design by incorporating the strategy and resources along with customer preferences. This research is the first attempt to link strategy and resources with customer preferences. The study uses number of techniques and enables managers to make better decisions regarding resource allocation for effective service design considering organization strategy and customer preferences. Major theoretical contributions of the research are first in the area of services management and second in the area of resource allocation literature. The current research provides an effective service design model to services management area which integrates customer preferences, strategy and resources. This study contributes to resource allocation literature by considering customer preferences and organisation strategy for resource allocation. The managerial implication of this research is that it provides several scenarios for resource allocation in organisation.

This research develops and tests the Effective Service Design model which integrates Customer Preferences, Organization Strategy and Resources of the organisation. The research extends the past research in the area of optimal service design by incorporating the strategy and resources along with customer preferences. This research is the first attempt to link strategy and resources with customer preferences. The study uses number of techniques and enables managers to make better decisions regarding resource allocation for effective service design considering organization strategy and customer preferences. Major theoretical contributions of the research are first in the area of services management and second in the area of resource allocation literature. The current research provides an effective service design model to services management area which integrates customer preferences, strategy and resources. This study contributes to resource allocation literature by considering customer preferences and organisation strategy for resource allocation. The managerial implication of this research is that it provides several scenarios for resource allocation in organisation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783844322897
Rok wydania:
2012
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
268
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 1
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Amit Sachan is Faculty in OM area at the IIM Ranchi, India. He holds a B.Tech. Degree in IE from IIT Roorkee and has done FPM from MDI Gurgaon. Before joining IIMR he has worked as a Service Manager of Industrial Engineering Group in AON Hewitt. His teaching research and consulting interests are focused on services operations mgt and SCM.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia