• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Integrated Sales Process Management: A Methodology for Improving Sales Effectiveness in the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Integrated Sales Process Management: A Methodology for Improving Sales Effectiveness in the 21st Century

ISBN-13: 9781425929923 / Angielski / Miękka / 2006 / 400 str.

Michael W. Lodato Ph. D.
Integrated Sales Process Management: A Methodology for Improving Sales Effectiveness in the 21st Century Lodato Ph. D., Michael W. 9781425929923 Authorhouse - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Integrated Sales Process Management: A Methodology for Improving Sales Effectiveness in the 21st Century

ISBN-13: 9781425929923 / Angielski / Miękka / 2006 / 400 str.

Michael W. Lodato Ph. D.
cena 159,83 zł
(netto: 152,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 158,96 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Selling is getting more and more complex, yet few companies are implementing formal sales processes that would bring the degree of management control that is needed. Too many managers have no reliable way to measure the performance of sales people other than by orders produced and bulging 30-60-90 day forecasts with little or no backup. There is pressure to adopt sales automation, but there isn't much evidence of its improving sales effectiveness. The decision is not a simple one, successful implementation is even harder. If you want to improve your competitiveness you may need to change the behavior of your salespeople by focusing on the processes that run the business. You can t change the behavior without changing the processes and inspecting that they are being followed. The book guides the reader to building an integrated system of sales and marketing management processes. But this itself will not bring the desired level of effectiveness. You must also manage the interaction among the management processes and in so doing seamlessly integrate the product marketing strategy, the sales and marketing tactics, and the sales and marketing management processes. This is neither a text book nor a book on sales management theory. It is a step-by-step, here s-how-to-do-it, guide to achieving integrated sales process management. It evolved to its current state, not as an academic activity but from years of empirical evidence of what works and what doesn t. In a global business environment where everyone is working hard to achieve a unique edge, understanding and improving your management processes faster than your competitors may be the only sustainable competitive advantage. This book introduces Integrated Sales Process Management to people who are, or aspire to be, marketing and sales executives and provides them with a direction to achieving the concepts in their own organizations. The central theme in the book is that if you want to solve sales effectiveness problems permanently, or prevent them from occurring, you must become more management process driven.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Wydawca:
Authorhouse
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781425929923
Rok wydania:
2006
Ilość stron:
400
Waga:
0.58 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.26
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia